Hallo allemaal, 5 augustus jl. heb ik bij de dokter mijn Mirena laten plaatsen. Geen probleem, voelde een beetje vervelend maar goed, mijn bevalling vond ik erger haha. Omdat ik ongesteld was droeg ik tampons, en zo'n 2 weken na de plaatsing trok ik ineens een wit dingetje mee. Het leek totaal niet op de mirena, daarom maakte ik me ook geen zorgen (het leek meer op een stukje tampon). Maar nu las ik op internet dat je de draadjes zou moeten voelen. Die voel ik dus niet. Mijn vriend heeft gister ook nog gevoeld, en hij kon met zijn vingertopje een stukje in mijn baarmoedermond maar voelde niks van een touwtje of iets. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij de dokter, en daar kan ik aanstaande donderdag al terecht. Ik ben nu wel een beetje zenuwachtig. Zou ik dan toch de Mirena eruit hebben getrokken? Het leek echt totaal niet op de mirena, er zat geen draadje aan vast en geen weerhaakjes. Alleen maar een wit, langwerpig...ja iets. Iemand misschien hetzelfde meegemaakt? Liefs Dayenne
Ik heb zelf ook de mirena gehad en eruit laten halen, lijkt mij dat je het wel gevoeld zou moeten hebben, maar ik zou toch maar even langs de dokter gaan. Chantal
@Chantal, het dingetje wat ik eruit haalde, voelde ook wel erg stroef aan. Het ploepte er niet zomaar uit laat maar zeggen... Thanks voor je reactie!
Hihi heej Nee, ik heb het dingetje niet bewaard. Twas nog errug vroeg in de ochtend, dus heb het (met de gedachte dat het een stukje tampon was) in de prullenbak gegooid. Hm was anders wel handig geweest ja haha. Thanks!
He, Ik kon de draadjes ook niet voelen, ze zaten om mijn baarmoedermond heen gekrult. Maar was het een hard langwerpig staafje? Want dan kan het wel je mirena zijn geweest. Bij het verwijderen, wordt er aan de touwtjes getrokken zodat de weerhaakjes inklappen...
Hoi! Het was inderdaad langwerpig. Alleen zaten er geen touwtjes aan, daarom twijfel ik heeeel erg of het de mirena was. Nouja, we zullen zien morgen! 8.10 moet ik bij de dokter zijn, dus ik zal het wel laten weten hier! Ben toch wel benieuwd wat ik er nu uit getrokken heb haha Bedankt voor je reactie!
Hij is eruit! Bleek dat ie in mijn baarmoeder was gekropen, vandaar dat ik de draadjes niet kon voelen. Hmm...nou weet ik nog steeds niet wat ik nou eruit getrokken heb haha. Denk toch een stukje tampon!