ik heb nu 2 ochtende met persona ovu testen getest en gister ochtend gaf hij een bijna net zo donkere streep ,maar vnmorgen was hij net zo dik, is er eenkans dat ik zwanger ben,! ik zit morgen op mn nod kan ik vanavond een zwangerschaps test doen of is dat te vroeg
Een ovu test als zs-test gebruiken is niet verstandig! LH zit altijd in je lichaam, maar wordt versterkt doordat je eisprong in aantocht is. Ik zou echt testen met een zs-test! Ik hoop het voor je, maar ga niet van een ovu test uit!
Hoi music4life, Ik heb geen idee over ovu testen, maar ik zou toch een gewone zwangerschapstest doen, maar dan morgen ochtend. Spannend! Ik zal voor je duimen
Spannend, je hoort wel vaker dat ovulatietesten positief geven met een zwangerschap. Ik zou morgen even testen als ik jou was.
Kennelijk lijkt de scheikundige formule van LH en HCG op elkaar, waardoor het inderdaad kan dat een ovutest positief test bij zwangerschap, maar het zou niet mogen en het gebeurt ook niet bij iedereen. Volgens www.babycheck.nl een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul: Bekijk bijlage 51238 De uitleg: Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs).
Ik heb ook wel eens voor/op mijn NOD getest met ovu test, omdat ik geen zs-test in huis had, deze gaf ook duidelijk positief aan. Net zo donker al de controle lijn. Toch was ik echt niet zwanger! Als ik jou was zou ik naar een benzine pomp rijden en daar een test halen, als je 't nu wilt weten. Ik bedoel 't niet negatief hoor!
Maakt niet uit van wie die ovu testen zijn. Ik zou gewoon een zs-test gebruiken, waar ze voorgemaakt zijn! Persoonlijk zou ik dan morgen ochtend testen met ochtendurine... wel met een zstest natuurlijk haha! Succes en laat je 't weten xx