ik ben een meisje van 20. Ben sinds 1.5 jaar aan de pil! nu heb ik sinds 1.5week ongeveer wat gevoeligere borsten, vaker buikpijn, begin nu ook misselijke momentjes te hebben(zijn wel korte momenten) en me buik lijkt wel iets voller te worden. verder ben ik ook regelmatig moe etc. nu heb ik sinds 2 dagen ook dat ik van die rare "tintelingen" heb in mijn buik. Ben vandaag wel gewoon ongesteld geworden! Nu heb ik ook sinds gisteren momenten van heel vrolijk en momenten dat ik wel zou kunnen huilen. Is er ondanks de pil en mijn menstruatie evengoed een kans dat ik zwanger ben ?
die mogelijkheid bestaat wel ook al is die klein. Maar omdat je zegt ongesteld te zijn geworden denk ik in jou geval van niet. Wil je het zeker weten dan moet je gewoon even een testje doen. Succes meid
Hoi Meisje, als je in je bloed van die klontjes hebt is de kans nihil, want dat is je baarmoederslijm dat uitgestoten wordt. Als je alleen wat los bloed hebt zou het kunnen, maar de kans is heel klein (tenzij je een pil vergeten bent, dan kan de kans wat groter worden. Succes, Maris