Ik ben nu vanaf ca april met de pil gestopt omdat ik nog weet van de vorige keer dat ik lange en onregelmatige cyclussen heb en we tzt toch voor een tweede kindje wilden gaan. Nu heb ik 2 cyclussen gehad (1 na 43 dagen en 2e 55 dagen) maar na de laatste ongesteldheid hou ik gevoelige borsten en af en toe wat buikkramp als of ik ongesteld moet worden. Ik ken dit helemaal niet van eerdere cyclussen. ook ben ik zeker weten niet zwanger. Hierdoor ben ik wel een beetje het spoor bijster wat betreft het herkennen van naderende eisprong ed. Iemand tips? Hoort dit erbij als normale verschijnselen gedurende de cyclus? Ik heb dit dagelijks dus. Niet specifiek na eisprong of vlak voor mn ongesteldheid. herkent iemand dit?
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met de pil. Ik heb zeker de eerste 7 maanden last gehad van ontpil verschijnselen zoals gevoelige borsten, en misselijk etc Dit komt voornamelijk door de hormoons veranderingen die plaats vinden omdat je lichaam het weer zelf moet gaan regelen. Ik heb dit overgins nog wel eens als mijn cyclus langer uitvalt. Groetjes!
ik ben 15 mei gestopt. krege net voor mn eisprong (28 juni de 1e) erg last van mn borsten en heb dat nog steeds. heb ook krampjes en ben erg moe. maar weet dus nog niet of ik zwanger ben. kans is niet zo heel groot, aangezien dit de 1e ronde is en we maar 1 keer geklust hebben.. maar voor de rest merk ik niet veel van het stoppen.
Misschien had het toch met mn eisprong te maken en heb ik mn eisprong net gehad. Zou dan wel vroeg zijn voor mijn doen en zou ik uitkomen op een cyclus van ca 24 dagen? De gevoelige borsten en buikkramp zijn nu weer weg? Vaagggg... Meestal komen dat soort verschijnselen toch juist NA je eisprong? Welke symptomen voelen jullie als de eisprong nadert? @ smyltje: spannend!! Symptomen kunnen idd ook bij een zwangerschap passen. Wanneer ga je testen?
Ik ben in mei gestopt met de pil en had rond de eisprong last van pijnlijke tepels... en toen ik ongesteld werd (na 28 dagen) had ik meer last van mijn ongestedheid dan wanneer ik de pil slikte..meer buikpijn heviger ongesteld..precies zoals vroeger toen ik nog niet de pil slikte.. ik slikte hem al 8 jaar..ben hem eigenlijk gaan slikken omdat ik altijd zo hevig pijn in mijn buik had tijdens ongesteld zijn. Maar..in juni rond de eisprong had ik wederom pijnlijke tepels en eergister positief getest! dus je lichaam kan je flink in de maling nemen... die pijnlijke tepels duurde allebei de keren een paar dagen..en dat rond de eisprong..de voor en erna een paar daagjes.. en op de dag dat ik mocht testen..had ik ook een soort van ongi buikpijn..maar werd niet ongesteld! dus bij mij leek het ontpillen en zwanger worden erg veel op elkaar! Veel succes iig!
Dat van die pijnlijke tepels rond de eisprong had ik bij de 1e keer stoppen ook, wie weet straks ook weer . Ik lees verder even mee.
Als mijn eisprong eraan komt heb ik altijd lichtelijk buikpijn, heel goed gehumeurd, pukkeltjes, vochtige schede (cervix slijm), heel hoog libido. Daarna voel ik niks meer tot mijn ongesteldheid nadert.