Ongelijke borsten...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pinjo, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Nou, zoals de titel al zegt... Volgens mij groeien mijn borsten niet even hard. Heb er nog niet zo heel veel last van, maar aan de rechterkant voel ik meer "pijn" en deze lijkt ook al groter te zijn. Links totaal niet. Vind dat zo raar. Herkent iemand het? Zou het nog gevolgen kunnen hebben voor borstvoeding? Vorige keer had mijn meisje wel een duidelijke voorkeur voor een borst (weet niet meer welke), misschien dat het daarmee te maken heeft? Toen was de ene ook altijd meer gespannen dan de andere...

Maak me er geen zorgen over hoor, maar ben altijd benieuwd hoe zoiets komt en of het een "rariteit" is :D.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hoi!

Ja ik herken dat! Voor mij de eerste keer zwanger. Bij mij was de ene borst ook altijd iets kleiner hoor maar nu merk ik nog meer verschil...

3. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Blij te horen dat iemand het herkent. Begon mezelf al een beetje een raar geval te vinden. Toch voelt het wel raar hoor, dat verschil. Rechts "voelt" gewoon heel anders nu.

4. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    Bij de meeste vrouwen zijn de borsten ongelijk ;) bij mij in ieder geval wel.. heb dan ook een grotere cupmaat, dan heb je dat al snel. Ik ben nu 6 weken zwanger en mijn borsten zijn ook flink gegroeid! Had dat niet tijdens mijn eerste zwangerschap! Heel apart..

5. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Zou kunnen kloppen dan, ik heb echt een klein A-cupje en merk normaal niks van ongelijke borsten... Vond het dus nogal raar dat ze nu wel ongelijk groeien... Ach, misschien komt er nog een inhaalslag van links :D.

Deel Deze Pagina