reacties van de huid op goud

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Done, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb helaas 2 weken terug een miskraam gehad.

Nu weet ik niet vanaf wanneer het mogelijk is om daarna weer een eisprong te hebben (en of ik uberhaubt zonder meds wel een eisprong kan hebben) maar mijn goud doet raar...

Omdat ik in het ziekenhuis loop om met medicatie en om te kijken wanneer ik een eisprong heb en die mij vertelden dat ik maar weer contact op moest nemen als ik uit mezelf ongi werd of +- 4 weken na de mk heb ik er helemaal niet veel aan gedacht tot ik net iets google'de

Mijn gouden ringen geven namelijk sinds een paar dagen zwart af op mijn vingers.
    Dit heb ik nooit eerder gehad en ik heb weleens gehoord dat dat op bepaalde lichamelijke gebeurtenissen kan wijzen (ziekte e.d.)

Dus ik uit nieuwsgierigheid maar eens gaan kijken op google.
    Daar staat dus op verschillende sites dat het te maken kan hebben met een zwangerschap of vrouwen dat ook regelmatig zouden kunnen hebben tijdens de ongi.

Het is nu 2 weken na de mk en ik ben gewoon nieuwsgierig dus in princiepe zou het wel zo kunnen zijn dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    Maar ik vond het zo gek,ongi ben ik niet en daar zijn ook nog geen tekenen van die erop wijzen dat er een ongi aan zit te komen.

Hebben meer meiden dit of herkennen ze dit (ook eventueel als sympthoom van zwangerschap)?

Ik weet dat zilver zwart kan afgeven en koper groen maar ik heb dit nog nooit gehad met goud terwijl ik de ringen al 4 jaar constant draag dag en nacht

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Niemand>?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je kunt 2 weken na je mk je nod nog niet hebben.
    Eerst moet alle hcg weg. Aangezien jij een jonge zw heb gehad zou het kunnen dat dat vrij vlot verdwijnt (dubbel is dat altijd, aan de ene kant ben je blij dat je verder kunt en aan de andere kant is dat zo verdrietig)
    Daarna komt je cyclus weer opgang.
    Op zijn vroegst zou je rond je ovulatie kunnen zitten.

Zelf denk ik dat de reactie van het goud met je zuurgraad te maken heeft. En dat kan inderdaad weer met je cyclus te maken hebben

Deel Deze Pagina