haloo allemaal ik heb een vraag wie herkent dit ? ik heb last van me borst doen pijn en hep bluawe aders zie op me borst voor het eerst dat ik da zij voral de linkse borst doet pijner en heb afentoe bijpijn en krapen of der iets getreken wort maar niet zo erg miselijk af en toe . 3weken geleden heb op me ond.broek wel wat witte dikke slijm die repbaar was en heb veel last van afschijding laak wel dat ik ong bent zo een gevoel moet steets naar de wc . wie kent dit ook heef dat toch met een zwangerschap te maken ??? ik ben 13 dagen overtijd maar heb al een test gedaan was wazig ik weet het niet ik ga morgen weer een doen maar sins vandaag met eten miselijk als ik eet en ook buikpijn met rug en lijkt dat ik ong moet worden ik hoop het niet natuurlijk en op me buik oook ineens blauwe aders ? groeten zeynep .
Enige wat je dan kan doen is opnieuw testen... Ik geloof dat ik in een ander topic had gelezen dat je negatief hebt getest dus zou nog wel een paar dagen wachten met testen...
ja ik weet niet of die posetif of negatif mee eerste test maar zijden dat die plus streepjes ook fals kanen aan geven dus ik weet niet maar morgen ga ik nog een doen van kv 2 voor 5 maar met mijn eerste zwangerschap test was ik 8 weken zwanger toen ik het wist daar voor was het ook allemaal nefatif . maar morgen als ik niet onge wort doe ik er nog een :>
hallo ik heb net een test gedaan die nefatif is ben nog steets niet ong worden . ik heb net de dokter gebeld wat ik het beste kan doen ook vertelt dat ik test heb gedaan die wanzinig plus was ze gaat het overlegen met me huisarts ik wort vamidag terug gebelt wat we kanen doen ik ben echt nieuschierig wat ze gaat zegen ik weet niet of ik zwanger bent hep ook geen vetrouwen meer in zwangerschap :> ik wil de 2 wel maar als het niet is volgende ronde :> groeten zeynep
nee joh ik heb niet moeite met typen maar mijn toetsenbord is stuk heb ik een leen toetsen bord en die is belgies snap je daarom tyep ik foute dingen :x
denk niet dat het aan je toetsenbord ligt maar goed daar ging dit berichtje niet over... ik zou idd dan naar de dokter toe gaan...miss. sla je een cyclus over of miss. komt je ongi nog wel dat je een latere ei hebt gehad? ik weet niet wat normaal je cyclussen zijn?
net heeft de dokter gebelt ik moet tot eind deze maand teste om de week echt stom ma ja . en daarna kan ze kijken of ze me kan helpen . ik ben gestopt met de pil eind julie 2010 me cyclussen zijn . in augustes 28 septe.30.okt 28.nov. geen ong overgeslagen. december? weet ik niet omdat ik een maand overgeslagen heeft en weet ook niet waaneer ik een ei sprong heb .
Ik snap wat ze typ hoor, zo erg is het weer ook niet Maar Zeynep ik denk gewoon dat je niet zwanger bent. Alleen waarom wordt je niet ongesteld? Waarschijnlijk heb je dan een andere probleem. Ga anders naar ziekenhuis/gyn dan krijg je daar een onderzoek.
ja dat schijnen de beste te zijn, die ga ik ook kopen mocht het zo ver komen. wanneer ga je weer testen?
hey gonca savol :> maar ik moet zowiezo wachten van me huisarts ik moet toch een verwijs bref heben ik wacht af eind van deze maand bij ons mag je niet zomaar efe naar de gyn. je hept ook lange wachtijden ik zij wel wat er gebeurt komende dagen :>
vorlopig niet tot vrijdag volgende week ik maak allen me zelf gek omdat ik het wil :> en als die test zo negatif is wort ik niet blij en slaap ook slecht ik heb al een week last van ik hou efe op met testen ik weet dat het moeijlek word
ja ik had het ook en erg veel stress en werd na een week ineens toch ongesteld!! stress beinvloed alles en daar baal ik van