Ben naar de huisarts geweest hij weet ook niet waar het vandaan komt. De maagklachten staan los met de andere klachten zegt hij. Heb bloed laten prikken op hcg.En vanmiddag de uitslag. Is dat na 3 weken zichtbaar in het bloed? Omdat iedereen altijd zegt dat je moet wachten met testen tot je ongesteld word.
Heb bloed laten prikken op hcg.En vanmiddag de uitslag gekregen. Ben niet zwanger volgens de uitslag. Is het hcg binnen 3 weken zichtbaar in het bloed? Omdat iedereen altijd zegt dat je moet wachten met testen tot je ongesteld word. Voel me wel echt zwanger maar me lichaam zou me wel voor de gek houden door die morning afterpil maar de dokter zegt dat de klachten dan al lang weg moeten zijn.
ik denk ook dat je je anders voelt door de m.a.p. HcG is nu al wel te zien in je bloed, maar nog niet te detecteren door een urine test. Dus ik denk ook dat je niet zwanger bent. groetjes Brigitte
ja dacht ik ook maar de dokter zegt dat,dat hormoon al lang uit je lichaam is. Moet volgende week ongesteld worden dus wacht wel af. Vind alleen die steken onder in de buik en in liezen raar.
ben weer bij dokter geweest afgelopen weekend weer aanvallen gehad. De dokter zegt dat die pijn van onderbuik en liezen niet met de andere klachten in verband staat. Hij heeft me wel weer laten prikken op hcg. Weet je misschien waarom hij dit doet? Kan hij daarmee ook ontstekingen van baarmoeder ofzo zien? Want zwangerschapstest had hij al gedaan.
Ben gisteren (2dagen eerder dan normaal) ongesteld geworden. Als het tenminste ongesteldheid is. Heb minimaal bloedverlies en het is heel licht rood/oranje bijna tegen het roze aan. En ook zit er donkerbloed in mijn tampon maar verlies bijna niks. Is dit normaal want dit is mijn eerste menstruatie naar de morning afterpil?
Heb alleen vrijdag en zaterdag iets meer bloed verloren. Het is gisteren alweer opgehouden. Is dit normaal naar het nemen van de MAP?
hoi geen idee, moet je maar even overleggen met je huisarts, wij hebben als verloskundigen niet zoveel te maken met de MAP. Mirjam
Oke in de bijsluiter stond wel dat als het minder is dan normaal contact met huisarts opnemen en testje doen. Maar heb al paar keer testjes gedaan en bloedgeprik.