hmm oké dus je weet niet je precieze eisprong. Lijkt me lastig! Maar indd, al die symptomen lijken op elkaar.. We moeten maar gewoon geduldig zijn en wachten op de test, denk ik Ohhh moet het met ochtendurine? ik heb hem nog niet in huis balen! Misschien dan morgen halen en zondag testen? Liefs
Het zou zeker kunnen dat je zwanger bent. Het zou namelijk best een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Je hoeft niet met ochtendurine te testen. Je bent toch al over tijd. Maar zit je al over je 35 dagen dan? Spannend zeg!
Ik zit nu op 35 dagen.. meestal is het rond de 31 dagen. Ik had mijn menstruatie woensdag verwacht, dus ik ga er vanuit dat ik nu 2 dagen overtijd ben. Maar ik ben echt bang dat die bruine afscheiding gewoon mijn menstruatie was, dus dat ik morgen een negatieve test heb. Maar, dan begon mijn menstruatie wel veel te vroeg, op dag 27 al, dat heb ik echt nog nooit gehad.. pff ik word echt gek van mezelf Maargoed, ik ga het zien! Ik kon vanavond niet meer een test halen, omdat ik weg was. Maar ik las hier dat je 2 testen bij de Kruidvat kan kopen voor 5 euro. Dan test ik morgenmiddag en zondagochtend. Sabine als je morgen gaat testen dan hoop ik echt voor je dat hij positief is!! Succes!!! slaaplekker iedereen. liefs
Ah nee, balen! Ik vraag me wel af waarom je dan wel overtijd bent en die bruine afscheiding had? omdat je de pil had geslikt? Naja, het is je 1e ronde lees ik en bij de meeste vrouwen duurt het wel iets langer dan 1 maand Succes! Liefs.
oké, dat zou het indd zijn. Ik slikte niet de pil, dus wat dat van mij was?? De kans is ook klein dat je zwanger bent als je net gestopt bent met de pil he Dus niks aan de hand, gewoon lkkr doorgaan!
Hé wat jammer!! Was toch heel mooi geweest! Sorry voor het inbreken maar ik wil even reageren op het ontpillen omdat ik me daar toen best zorgen over heb gemaakt. Ontpillen kan best wel even duren hoor, toen ik stopte met de pil werd ik pas 6(!!) maanden na de onttrekkingsbloeding ongesteld. Wij deden het toen nog met condoom, als we toen ook hadden geprobeerd zwanger te worden was ik denk ik failliet gegaan aan de testen... Het lange ontpillen maakte mij best onzeker over vruchtbaarheid enz. Maar toen we voor een kleintje gingen was ik de 1e ronde zwanger. En nu bij onze tweede weer in ronde 1. Dus maak je geen zorgen als een normale cyclus even op zich laat wachten. Desnoods kun je gebruik maken van ovu-sticks om je eisprong te bepalen. Meiden, veel succes en klusplezier... En Sophie, succes met testen vanmiddag!
Klinkt allemaal heel positief hoor! Ik denk dat die bruine afscheiding je innelsteling was! Snel testje kopen en ons laten weten Ik duim voor je!
Bedankt voor alle reacties, wat fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft Ik ga vanmiddag testen. Ik koop er 1 van de kruidvat met 2 testen. Als hij vanmiddag negatief is, dan wacht ik een paar dagen en doe ik er 1 'smorgens. Oké wat spannend zeg dat je 1 dag overtijd bent!! Ik zou nu al gaan testen hoor, haha. En is hij dan negatief? dan gewoon over een paar dagen weer!! Ik laat jullie het weten als ik getest heb! Liefs
nou, net test gedaan, negatief ik heb er 2 gekocht, dus ik ga er woensdagochtend nog 1 doen, misschien heb ik hem wel te vroeg gedaan. Liefs.