Heb inmiddels 2 maand geleden onveilige seks gehad. Deze seks was echter aan het eind van mijn cyclus en ik werd de volgende dag ongesteld. (dus volgens mij was ik toen niet vruchtbaar?). Ben daarna nog een keer ongesteld geweest en heb toen een zwangerschapstest gedaan bij de dokter: negatief. Nu moest ik echter al 3 dagen geleden ongesteld worden en dit is nog steeds niet gebeurd.. Omdat ik ook 's ochtends heel erg misselijk ben, heb ik gister nog maar een test gedaan van Clear Blue en deze gaf ook aan: Niet Zwanger. Nu lees ik op deze site dat sommige mensen heel vaak negatief testen en dat ze dan toch zwanger zijn. Of komt dat omdat ze dan te vroeg testen? Want dan 2 maand lijkt het mij toch wel dat de test een betrouwbare uitslag geeft??? Zou het ook kunnen zijn dat ik zo misselijk ben en dat mijn ongesteldheid uitblijft, omdat ik erg in spanning zit ervoor?
Hoihoi, Ik denk zelfs dat omdat je er zo op zit te wachten dat het van de spanning uitbijft. De kans dat je zwanger bent is uiterst klein. Want de test zou dan inderdaad zoals je beschrijft nu zeker positief moeten zijn. Imke