Sorry misschien ben ik wel de duizendste die het vraagt. Maar ik heb sinds vanmorgen elke hele erge pijnlijke steken in me onderbuik. Krimp soms echt even inelkaar. Zou dit eindelijk mijn eisprong wezen? Of zal ik wat anders onder de leden hebben? Heb al 3 kinderen op de wereld gezet maar ik weet niet echt meer hoe me eisprong voelt. Heb al 2x eerder gedacht dat het me eisprong zou zijn, maar ik heb nu echt goede steken in de onderbuik dus denk dat het nu pas echt zo is......iemand ervaringen hiermee?
me buik voelde net echt raar. kreeg net kramp en me buik voelde net als je een harde buik hebt. De buik zelf was niet hard maar het gevoel van binnen was net of ik een harde buik had. Ben benieuwd of ik nu ongi ga worden of dat het me eisprong is. Hoop me ongi want die is nu wel lang genoeg weg geweest! gefeliciteerd met je zwangerschap!
hahaha idd de 1000ste maar daar is dit forum voor !!!!! Ik had altijd een drukkende stekende pijn als ik mijn eisprong had dus zou best kunnen!!
ik had echt zware pijnlijke steken in me onderbuik. Later voelde het als een harde buik. Ben net na de wc geweest moest ff wat kwijt haha....maar de klachten onderin me buik blijven.
maar ik zie dat je cyclus erg lang is he? Ben je al eens naar de ha gegaan hiervoor? Misschien zijn de steken ergens anders van dan?
bij mij voelt mn eisprong ook als een harde buik! soms heb ik ook echt veel pijn en moet echt aspirines innemen! de ene maand is het erger dan de andere maand. kreeg het na de bevalling van mn oudste.
Me huisarts doet niks moet ik minstens 6 maanden niet ongesteld zijn geweest en dat ben ik nog niet....
ik had een paar keer echt giga steken kromp gewoon even inelkaar. En daarna voelde het net als een harde buik en dan steken erbij. En nu heb ik af en toe gewoon wat steekjes/krampjes in me onderbuik. Niet zo pijnlijk meer iniedergeval. Ben benieuwd!
Me klachten zijn nu aardig verdwenen, af en toe het gevoel dat ik nog een zeurderige pijn in de onderbuik heb wat trekt na me heupen of zij....verder niks afwachten maar weer pff.....