Hallo Dames Ik heb vandaag een uiterste gevoelige zwangerschaptest gedaan van zwangerenkids deze was helaas negatief ik zit als ik uitga van een cyclus van 28 een dag voor mijn nod kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben of zal ik toch mijn langste cyclus moeten aanhouden die van 34? mijn cyclus varieerd nogal Groetjes Miepje
Dank je wel voor je reactie ik ga nu maar even uit van me langste cyclus , we gebruiken namelijk geen ovu testen ik heb ook nog niet het gevoel me menstruatie te krijgen maar helaas vanmorgen wel een negatieve test die je 6 dagen voor nod kan doen als ik dan uitga van een cyclus van 34 was die 7 dagen voor nod pff ingewikkeld denk dat we toch maar ovu testen moeten gaan gebruiken dan hebben we wel meer duidelijkheid Groetjes Miepje
Vervelend he? Ik zit in hetzelfde schuitje bij mij is het ook geen ontpillen. Heb de 21ste negatief getest maar toch nog geen ongi. Dus ik heb me nod maar naar maandag opgeschoven. Ovu testen zijn inderdaad misschien wel een uitkomst.. Wanneer benje van plan weer te testen? En onthoud, geen bloed geeft moed .
6 dagen is in principe ook veel te vroeg gezien de innesteling vroeg en laat kan gebeuren hopelijk heb je volgende ronde geen ovutesten meer nodig zal voor je duimen