Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 25jarige, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25jarige

25jarige Niet meer actief

Hallo,

ff een vraagje heb de afgelopen periode vlagen van misselijkheid, het rommelt in mijn buik, allemaal geluiden, last van de darmen, een donkere kring rond mijn tepel, melkachtige "rommel" uit tepel, borsten voelen zwaarder aan..
    maar vandaag een zwangerschapstest gedaan een dag voordat ik ongesteld zou moeten worden, maar die geeft aan dat ik niet zwanger ben... maar kan het zijn dat is alsnog zwanger ben ondanks deze negatieve test? Wat is jullie ervaring?

Groetjes!

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Neem je de pil of zijn jullie bewust aan het proberen voor een kindje?

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat kan ja.
    Je kan ook beter na je NOD pas testen. :)

4. 25jarige

We zijn bewust aan het proberen...

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Misschien maak je wat later HCG aan, of in mindere mate.. over 2 daagjes weer proberen! EN ons laten weten uiteraard! ;) succes!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hm met al die klachtjes van je zou je toch denken dat je nu een posi test moet hebben eigenlijk....
    Maar dat ligt er ook wel aan dat ik naar mezelf kijken en al die klachtjes pas eens kreeg in week 5-6 ofzo...

7. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Dan zou je beter gewoon je NOD afwachten meid, als je niet ongi wordt kun je nog altijd testen.
    Natuurlijk, als je nog maar net gestopt bent met je pil, kan het zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat je je cyclus zonder pil nog niet kent.

Succes!

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    je kan zeker zwanger zijn hoor...
    Gewoon binnen paar daagjes opnieuw testen je weet nooit of je eisprong iets later geweest is.
    Succes!

9. 25jarige

Heb de pil nooit gebruikt dus ook niet aan het ontpillen... maar moet gewoon nog ff geduld hebben denk ik.....
    maar het zou zo leuk zijn!!!!

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd! Veel succes

Heb je ook geen andere AC gehad? En is dit de eerste ronde dat jullie proberen?

11. 25jarige

Nog steeds niks en negatieve testen......
    Heb echt zoiets van als ik niet zwanger ben laat dan die ongesteldheid maar komen dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

irritant he als je niks weet!
    Maar meer dan afwachten kun je niet en anders eind van de week de HA bellen om bloed te prikken>?

13. 25jarige

ja idd....
    is ook vervelend want dan denkj e stel dat je niet zwanger bent waar komen die klachten dan vandaan....
    Mijn temp is bijv. nog steeds vrij hoog voor mijn doen 37.6 soms zelfs 37.8... En de borsten doen nog steeds zeer, steken in de buik en gerommel.....

14. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Wat spannend! Hoop dat je toch zwanger bent, of iig dan maar snel ongesteld wordt..toch?

Succes!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou danzou ik een bloedtest aanvragen hoor.....er zijn ook vrouwen die zwanger zijn maar geen posi test krijgen!

Deel Deze Pagina