Hallo, ff een vraagje heb de afgelopen periode vlagen van misselijkheid, het rommelt in mijn buik, allemaal geluiden, last van de darmen, een donkere kring rond mijn tepel, melkachtige "rommel" uit tepel, borsten voelen zwaarder aan.. maar vandaag een zwangerschapstest gedaan een dag voordat ik ongesteld zou moeten worden, maar die geeft aan dat ik niet zwanger ben... maar kan het zijn dat is alsnog zwanger ben ondanks deze negatieve test? Wat is jullie ervaring? Groetjes!
Misschien maak je wat later HCG aan, of in mindere mate.. over 2 daagjes weer proberen! EN ons laten weten uiteraard! succes!
hm met al die klachtjes van je zou je toch denken dat je nu een posi test moet hebben eigenlijk.... Maar dat ligt er ook wel aan dat ik naar mezelf kijken en al die klachtjes pas eens kreeg in week 5-6 ofzo...
Dan zou je beter gewoon je NOD afwachten meid, als je niet ongi wordt kun je nog altijd testen. Natuurlijk, als je nog maar net gestopt bent met je pil, kan het zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat je je cyclus zonder pil nog niet kent. Succes!
je kan zeker zwanger zijn hoor... Gewoon binnen paar daagjes opnieuw testen je weet nooit of je eisprong iets later geweest is. Succes!
Heb de pil nooit gebruikt dus ook niet aan het ontpillen... maar moet gewoon nog ff geduld hebben denk ik..... maar het zou zo leuk zijn!!!!
Ben ook erg benieuwd! Veel succes Heb je ook geen andere AC gehad? En is dit de eerste ronde dat jullie proberen?
Nog steeds niks en negatieve testen...... Heb echt zoiets van als ik niet zwanger ben laat dan die ongesteldheid maar komen dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!!
irritant he als je niks weet! Maar meer dan afwachten kun je niet en anders eind van de week de HA bellen om bloed te prikken>?
ja idd.... is ook vervelend want dan denkj e stel dat je niet zwanger bent waar komen die klachten dan vandaan.... Mijn temp is bijv. nog steeds vrij hoog voor mijn doen 37.6 soms zelfs 37.8... En de borsten doen nog steeds zeer, steken in de buik en gerommel.....
Nou danzou ik een bloedtest aanvragen hoor.....er zijn ook vrouwen die zwanger zijn maar geen posi test krijgen!