hallo allemaal, ik ben op 27 april dit jaar gestopt met de pil, heb toen netjes daarna ontrekkingsbloeding gehad van 5 dagen en 21 dagen later positieve ovulatietest en helaas na 43 dagen op 17 juni een natuurlijke menstruatie ook van 5 dagen. (nooit minder of meer!). na de natuurlijke menstruatie van 5 dagen op 17 juni om de dag geklust (ook iedere dag ovulatietesten gebruikt) en tot 13 juli ongesteld geworden, kreeg 13 juli, 14 en 15 juli hevige bloedverlies, moest echt die dagen wel letterlijk 10x per dag verschonen en maandag 16 juli had ik weinig en dinsdag 17 juli niets meer en woensdag ook niets meer. maar donderdag na het klussen kreeg ik weer een beetje donkerrood/bruinverlies en tot de dag van vandaag heb ik nog steeds donkerbruinverlies/slijm..heb een inlegkruisje in. weten jullie misschien of dit normaal is? of moet ik contact opnemen met de huisarts? alvast bedankt
Hoi.. Ik heb dit vorige maand negen dagen achter elkaar gehad.. Ook vaak na het vrijen... Er was niets ernstigs en werd hierna ongesteld. Maar ieder lichaam is anders dus ik zou bij twijfel gewoon je arts bellen..
Ik heb geen idee wat dit is.. Mij lijkt contact met je huisarts het beste, die kan je meer vertellen denk ik. (of eventueel de assistente bellen)