Dan zou ik er, als je nu nog negatief test, voorlopig van uitgaan dat je ei gewoon een keer over heeft geslagen/veel later is. Die menstruatie-apps zijn waardeloos, heb je volkomen totaal helemaal niks aan, want die zijn gebaseerd op gemiddelden en geen enkele vrouw is gemiddeld.... Je eisprong kan namelijk varieren in wanneer die komt, zijn maar weinig vrouwen die 'm ALTIJD op precies dezelfde dag in de cyclus hebben.
Tja het kan dat je eens wat overslaat maar het kan ook dat je ei later is..... Ik zou er nu niet gelijk vanuitgaan dat je een cyclus hebt overgeslagen maar eerder dat je misschien toch zwanger bent.
Je denkt zelf blijkbaar een streepje te zien? Ik zie niks namelijk, maar goed: kleine foto, en streepjes zijn op de foto vaak minder duidelijk te zien. Zou over een paar dagen nog eens testen dan, met een dag of 2-3. Als dit namelijk een heel licht streepje is, moet je over 2-3 dagen wel een echt zichtbare streep hebben.
Mocht je over een paar dagen een streep hebben, houd er dan rekening mee dat je op het moment van de eerste positieve test vaak maar rond de 3-4 weken zwanger bent, en vaker dus minder dan 4 weken dan echt vol 4 weken.... Is wel handig om mee te rekenen voor een eerste echo, anders zit je daarmee gemakkelijk veel te vroeg en heb je daar weer stress van straks