hey zwanger vrouwen ik heb wat vragen die nog steeds niet beantwoord zijn! 5 april moest ik ongi worden niet geworden,15 april wel maar was maar 2 dagen en echt het leek wel zwart iemand die weet wat het zou kunnen zijn? nu ben ik 12 april weer gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden,maar ik heb de laaste week last van mijn ogen die branden heel erg en ik begin er ook van te turen hihi.en sinds 2 dagen ook de HELE dag last van ongi krampen,kan het zo zijn dat het iets te maken heeft met eiersprong of vruchtbaarheidsdag?ik heb nog nooit mijn eiersprong gevoelt of niet op gelet.ik hoop natuurlijk dat het iets te maken heeft dat ik zwanger ben maar mensen die vertellen mij dat het nog zeker niet kan omdat ik net 2 weken ben gestopt met de pil. ik zou graag wat antwoorden willen want ik word een beetje gek van mezelf vorige maand had ik ook van alles maar dat bleek dus achter mijn oren te zitten en ik denk dus dat het nu weer zo is het houd niet op ik blijf er maar aan denken,ik weet dat het niet goed is om er de hele dag aan te denken maar het gaat vanzelf alvast bedankt lauri
nee ik heb nog geen test gedaan maar zal pas begin van de maand worden zit namelijk beetje krap deze week
ik hoop echt dat het is wat ik denk maar zal wel weer niet,want het is wel zo ik was toen nog eventjes aan de pil voor ik dat bruin/zwarte kreeg.
haha ik moet er nu om lachen maar is eigenlijk heel iritant ik zal toch maar morgen even een kijkje nemen bij de dokter want ik heb echt net een half uur geleden stevig gegeten en mijn buik doet gewoon het zelfde als die reclame met dat tussendoortje haha gaat als een gek tekeer.test zou ik ook niet doen bij de dokter want die vraagt je nu 9 euro voor een testje die vroeger gratis was o_o
Hoi Engeltje, Ik zie nu dat je deze vraag ook bij de verloskundige hebt gesteld. Om het overzicht goed te kunnen houden is het toegestaan een vraag 1x te plaatsen. Deze doe ik op slot.