Hallo Dames, mijn NOD was 03-03-2013 en op 05-03-2013 had ik een valse posi test... tenminste ik en mijn vriend zagen een licht roze streepje na 5 min, alleen was deze na 10 min niet meer tezien... Door omstandigheden heb ik niet meer kunnen testen verder, maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Tenminste.... vanmorgen om een uur of 8 had ik ineens pijn in mijn onderbuik alsof er een elastiekje knapte zeg maar. Daarna ben ik 2x naar het toilet geweest en had ik een beetje roze slijm bij het vegen, maar nu ik voor de 3e keer naar het toilet geweest ben (ja ik moet idd wel heel vaak plassen) lijkt dat weer opgehouden... kan helaas niet eerder testen dan morgen ochtend. Ik weet dat er geen zinnig woord over te zeggen valt, maar moest het even van me afschrijven en misschien zijn er vrouwen die hier op kunnen of willen reageren?!? Heeft iemand hier ervaring mee??
Lastig he die spanning.... Zolang het geen helder rood bloed is kan t nog steeds!! Dus morgen even testje doen en hopen dat die rode duivels echt wegblijven Successsssss X
ik heb een Folliculaire cyste van 6.5cm, dus heb helemaal geen eisprong gehad deze maand door deze cyste hangt mijn eierstok nu in zijn banden en dat doet letterlijk en figuurlijk verrekte pijn...
Jeetje! Sterkte ermee! Vond je eerste berichtje erg leuk ( vooral dat er geen zinnig woord over te zeggen is)dus was heel benieuwd wat er allemaal ging volgen maar dit is niet leuk!
Vanmorgen het gevoel alsof ik een klap in mijn buik kreeg en sindsdien zwarte afscheiding... dus de cyste is open gebarste... gelukki was daarmee ook die heftige buikpijn bijna gelijk weg. Heb de gyn gebeld. (Ik kreeg haar 06- nr en mocht haar dag en nacht bellen ?!?!) En de afspraak over 4 weken blijft staan. Gezien mijn leeftijd en het feit dat ik vaak cystes heb, lijkt het haar verstandig om te kijken of ik überhaupt zwanger kan worden...
Ohw jeetje. Waarom is die afspraak pas over 4 weken? Sorry, heb geen ervaringen met cystes. Probeer een beetje goede moed te houden! Ik wens je in ieder geval veel sterkte!! En duim voor je.