Kan ik zwanger zijn?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sadieraven, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #1 sadieraven, 5 apr 2013
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
    Hallo,

De eerste dag van me laatste ongi is 21-3 en mijn ovulatie was volgens mijn app gisteren.. (die overigens wel altijd gelijk heeft)
    Hij is 6 dagen voor mijn eisprong in mij gekomen, 3 dagen van te voren niet in mij gekomen maar onveilig gedaan en op de dag van eisprong zelf hebben we onveilige seks gehad maar niet in mij gekomen.

Nu heb ik al 3 dagen last van een vreemde kramp onderin me buik bij me liezen en aan beide kanten en voel me wat misselijker, verloor wel de afgelopen dagen wat extra witte vloed en slijm en vond het wel erg veel eigenlijk..

Kan het nu zo zijn dat ik zwanger ben?? Kan me namelijk niet herinneren dat ik eerder krampen heb gevoeld tijdens me eisprong.

Groetjes ik :)

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    je kan natuurlijk een late eisprong gehad hebben. nu zou ik niet bepaald zeggen dat je 1 dag na je eisprong al kwaaltjes kan hebben.
    dat is natuurlijk mijn mening

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb jij een app die in jouw lichaam kan kijken dan? Knap dat die app altijd gelijk heeft! Hoe weet je dat zo zeker? Een app gaat uit van een gemiddelde. Vaak komt je ei veel eerder of later dan een app aangeeft en zit je dus mooi op de verkeerde dagen te klussen. Ik zou niet blind vertrouwen op een app.

Je kunt dan beter ovutestjes gebruiken. Daarbij gebruik je je urine en dat is vele malen nauwkeuriger dan een appje.

6 dagen voor je vermoedelijke eisprong zwanger raken kan, maar die kans is niet heel erg groot. Zaad blijft ongeveer 4 dagen leven.

Hoop dat je zwanger bent en anders niet teveel op die app vertrouwen. Gewoon lekker in de vruchtbare week vaak klussen en zorgen dat je vriend in je klaarkomt. Dan heb je de meeste kans.

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Als jouw eisprong gisteren was, kun je niet al 3 dagen kramp hebben van een zwangerschap.
    Als jouw eisprong eerder was en het, door die laatste x in jou klaarkomen, raak was is het alsnog te vroeg om kwaaltjes te hebben.
    Hoogstwaarschijnlijk heb je nu dan nog niet eens een innesteling gehad.

5. cybell

cybell Niet meer actief

Ik sluit me volledig bij de rest aan, je kunt niet 2 dagen na je eisprong al zwangerschapsklachten hebben ivm het misschien pas net bevrucht is en al helemaal nog niet ingenesteld is (vanaf de innesteling maak je pas HCG hormoon aan wat voor de zwangerschapsklachten zorgt).

Suc6 :)

6. Cheverin

Cheverin Lid

29 dec 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ja hor ik sluit me ook aan bij de rest..het kan zijn dat die krampen, j eisprong moest zijn geweest.

7. Of je eisprong moet eerder zijn geweest dan de app zei, en dat de bevruchting inderdaad bij die eerste vrijpartij is geweest. Dan zou het de innesteling kunnen zijn, toch?

8. cybell

cybell Niet meer actief

Dat zou betekenen dat ze op cd 4 of 5 een eisprong zou hebben gehad (21/3 ongi en nu ondertussen 8 dagen geleden sex gehad) lijkt mij niet reeel.

Deel Deze Pagina