Hoi hoi Ik kan het maar niet ontdekken mijn vruchtbare slijm. Altijd als ik ovulatiepijn heb ( dag of 2) bekijk ik het, maar het is altijd dik en wit.... Herkenbaar? Of helemaal niet goed? Heb er mijn eerdere zwangerschappen niet zo op gelet maar nu ik wat meer stress heb door alles wat gebeurd is vind ik dit toch niet zo fijn. Ik noteermn pijntjes en altijd zon 14 dagen later wordt ik ongesteld. Liefs Dreamer
Ik heb ook nooit rekbaar slijm waar je draden van kan trekken hoor. Zegt volgens mij niks. Iedere vrouw is anders.
Ok. Ik lees daarzoveel overen dat t nodig is voor de zaadjes, dus dacht al ojee..... En nog iets geks: tijdens de vruchtbare dagen hebikaltijd last van een onaangename geur na de sex. Niet directmaar een paar uur/ dag later. Rest van de maand is dit niet zo! Iemand die dat herrkent?
Ik heb dat ook nog niet kunnen ontdekken de vorige rondes.... Wel doorzichtig en nattig maar niet dat met die draden enzo... Nu moet ik (als het goed is m'n eisprong nog krijgen)
Volgens Engelse website die ik laatst bekeek heeft ook niet iedereen van dat rauwe eiwit slijm rondom de eisprong en verder missen veel vrouwen dat. Het is bij anderen vaak wel draderig maar niet helemaal transparant. Er zijn dus vele variatie...
Ik heb het weleens gehad, maar toen was ik nog niet bezig met zwanger worden...nu ik er wel mee bezig ben, heb ik het geen 1 x gehad...maar ik kreeg een tip van iemand hier op het forum om pre-seed te gebruiken...het is een glijmiddel, maar geen zaaddodende glijmiddel, waardoor de zaadjes wellicht beter naar binnen kunnen vloeien..heb het maar aangeschaft, in de hoop dat het gaat helpen..las er alleen maar positieve reacties over, dus wellicht is dat een tip?
Heey, Ik heb t ook nog nooit ontdekt bij mij, hen dr ook wel eens een tpoic over geopend en toen bleek dat veel meiden dat hadden, ook die al kinderen hadden of zwanger waren.. Dus ik denk dat het gewoon bij iedereen anders is en niet veel verschil maakt! Succes!