Hoi! Vanaf donderdag 28 maart heb ik al waterige melkachtige afscheiding. Dinsdag 2 april kreeg ik ovulatiepijn en echt mega veel vruchtbaar slijm! De dag erna was ik meteen kurkdroog maar.. De ovulatiepijn blijf ik gewoon houden. En vanaf donderdag heb ik weer die waterige melkachtige afscheiding . Weet iemand wat dit nou kan zijn?? Moet mijn eitje misschien toch nog springen? De pijn is wel al minder dan dinsdag. Voorheen had ik altijd stipt drie dagen, zit nu al op dag 5. Alvast bedankt voor je reactie!
Heb ik ook altijd. Minimaal 4 dagen ovulatiepijn.Wanneer het precies springt heb ik geen idee van, heb nooit ovutesten gebruikt ofzo.
Hee foofer! Goede vraag. Ik heb zelf sinds mijn menstruatie na de bevalling weer op gang is gekomen volgens mij ook ovulatiepijn. Tenminste, dat dacht ik, want het kwam maandelijks terug ongeveer rond cd 10-14. Pas na een paar cyclussen begon het kwartje te vallen dat het waarschijnlijk ovulatiepijn zal zijn. Het houdt bij mij echter ook vaak meerdere dagen aan, waardoor ik weer begon te twijfelen. Ik las hier op het forum namelijk verhalen van vrouwen die hun ovulatie heel duidelijk voelen, maar waarbij dat maar heel even duurt - een dag ofzo. Als ik jullie mag geloven kan het blijkbaar toch langer duren. (Is mooi, want heb ik niet een reden om de ha te gaan stalken over het feit dat ik buikpijn heb, die ik niet kan verklaren...) Als je ovulatiepijn dinsdag is begonnen en je toen ook veel vruchtbaar slijm had, zou ik er van uit gaan dat je je ei al hebt gehad. Ik heb hier wel eens vaker van die melkachtige afscheiding na mijn ei, terwijl dat eigenlijk niet zou moeten...
Hey janna! Fijn dat het herkenbaar is. Bij mij is het ook pas na de bevalling begonnen. Alleen nu voor het eerst dat het zo lang duurt. Misschien dat dat weer met de MK te maken heeft? Het maakt je inderdaad onzeker, omdat ik geen eisprong heb gevoeld, vorige keer moest ik 15 min daarvoor op de bank gaan liggen. Het kan natuurlijk ook in de nacht zijn geweest. En de afscheiding die is vandaag alleen maar meer geworden. Krijg ook last van vermoeidheid en levendige dromen.. Jaja ik ga weer van alles denken hahaha.