Wanneer wordt de test uitslag duidelijker?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annahe, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annahe

Annahe Nieuw lid

29 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai!
    Ik heb een hele onregelmatige cyclus. Zit nu op 45 dagen. Heb vorige week paar keer getest met kv 2v5, negatief.
    Nu sinds gisteren weer een test na 20 min een heel dun soort van streepje wat alleen ik zie. Vanmorgen weer zelfde verhaal maar net zo vaag, mijn vriend ziet het niet. Net de digitale van cb gedaan die was 'niet zwanger'. Op de teststrip stonden trouwens wel 2 streepjes.
    Als ik dan toch zwanger ben, zou ik dan morgen ochtend positief moeten testen of gaat daar wel een paar dagen overheen voordat het duidelijk wordt. Iemand ervaring mee?
    Dank je wel!!

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Je mag een zwangerschapstest eigenlijk niet meer positief beschouwen na afleestijd.
    Een CB digital geeft altijd 2 streepjes, ook als deze negatief aangeeft. Je HCG moet om de dag verdubbelen, dus als je nog een x wil testen, wachten dan even 2 dagen...
    Ik duim voor je ;)

3. n0name

n0name Niet meer actief

Ja, idd. Ik zou even een paar dagen wachten met testen. Dan zou het streepje duidelijker moeten zijn.

Ik hoop het voor je!

4. Annahe

Annahe Nieuw lid

29 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook zo erg, ik probeer nog maar wat dagen geduld te hebben....
    Wat ik wel heel lastig vind omdat ik met mijn cyclus ( van 29 tot 43 dagen) het gevoel heb vanaf een dag of 35 te wachten pffff
    Bedankt voor jullie reacties 😃

Deel Deze Pagina