Volgende maand ga ik stoppen met de pil, want wij willen graag een kindje! Afgelopen maand ben ik de pil een keer vergeten, erg dom. Voor twee weken terug begonnen mijn borsten ontzettend te steken, zelfs als ik niks aan het doen was. Afgelopen zaterdag werd ik ongesteld, maar anders dan normaal. Normaal lig in met een kruik op de bank om mijn krampen tegen te gaan, maar nu heb ik niks gevoeld. Ook was ik zondag helemaal niet meer ongesteld en ma en di redelijk, terwijl ik normaal gesproken 4 dagen vol ongesteld ben. Nu doet het voor dat mijn borsten nogsteeds raar aanvoelen. ik heb 2 testen gedaan, twee weken geleden toen mijn borsten zo zeer deden, negatief.. Omdat ik dus wel ongesteld was geworden heb ik niet meer getest. Maar ik vertrouw het niet. Kan ik nu nog zwanger zijn? Ik zit er aan te denken om gewoon naar de dokter te gaan, heb gelezen dat een test langzamer gereageerd als je de pil slikt.. Lastig..
ik zou eerst er nog een testje tegen aan gooien als ik jou was. je kan het idd ook doen bij de dok. succes meid. alles is mogelijk namelijk.
De pil 1 keer vergeten kan in principe geen kwaad. Je hebt iets meer kans in de 1e en laatste pilweek, maar nogmaals 1 pil is niet zo schokkend! Doe voor de zekerheid even een test! Succes
Ik ben vandaag naar de dokter gegaan. Ben gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te prikken.. Vrijdag krijg ik de uitslag.. SPANNEND