Droom positieve test.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1eKruimeltje, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vannacht heb ik gedroomd dat ik een positieve Zw test had. Was een voor mij zeer realistische droom Dat plaats vond op een bekende plek. Vind dit toch wel apart. Vooral omdat ik me eigenlijk nooit kan herinneren wat ik heb gedroomd. Hopelijk word deze droom werkelijkheid eind volgende week.

2. MamaPatty86

22 jun 2013
    9
    0
    0
    Opticien
    Utrecht
    Ik had dat ook gehad bij m'n eerste zwangerschap, ik droomde een week voor de test dat m'n collega's zeiden dat ik gewoon lekker een vroege test moest doen omdat ie toch wel positief zou zijn...succes! :)

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik droomde ook dat ik een week voor NOD al positief teste. Echt bizar. Kan me ook niet herinneren of ik bij de eerste ook gedroomd heb. Volgens mij niet. Nou is maar goed dat ik maandag (vakantie zit erop) weer moet gaan werken. Lekker afleiding.

4. MamaPatty86

22 jun 2013
    9
    0
    0
    Opticien
    Utrecht
    Ja ik las het toevallig een paar dagen terug in m'n 9 maanden dagboek van toen. Ik had er al helemaal niet meer aan gedacht.

Nou wel een voordeel dat je weer moet werken dat laatste weekje, gaan de dagen ook wat sneller he.
    Zal voor je duimen!

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx zou mooi zijn bij onze zoon duurde het anderhalf jaar.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je..
    Heb zelf ook al vaker dat soort dromen gehad. Over een positieve test, over zwangerschap, over een kindje in mijn armen. Helaas, tot nu toe bij dromen gebleven.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik heb dat 2x gedroomd. De eerste keer was ik zwanger en de tweede keer niet.
    Hopeljk voor jou goed nieuws!!

8. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook. We hebben als het goed is op de goede momenten geknuffeld. Maar ik ga er vanuit dat het niet gelukt is.......dan is de teleurstelling minder groot.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb ook zoiets gehad bij deze 2e zwangerschap. We waren niet bewust bezig met zwanger worden. Mijn cyclus was ook wat onduidelijk/langer die maand. Ik begon wat symptomen te krijgen. Toen heb ik gevraagd om een 'teken' want ja ik geloof in dit soort dingen. Die nacht droomde ik dat ik moest bevallen. De dag erna testen gekocht en mooi 2 strepen erop!

10. Rosalinde

Rosalinde Actief lid

24 jun 2013
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen weekend ook over een positieve test gedroomd en dat ik deze ergens had verloren/laten liggen. Ik moest hem weer snel opzoeken voor mijn moeder hem zou vinden. De volgende dag een negatieve test, dus volgens mij wees de droom vooral op de angst voor de reactie van mijn moeder.

Maar hopelijk voor jou wel een goed teken!

11. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik duim voor je dat het werkelijkheid word. Hier helaas ook al vaak van die dromen gehad, zelfs dat ik ging bevallen. Dat was heel eng hoe realistisch dat was.

12. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet meestal niet meer wat ik gedroomd heb. Dus ik vind het bijzonder dat ik deze droom dan wel heb onthouden. Nou ja nog 8 dagen wachten en dan weten we meer. Dalijk lekker naar de kapper. 28 december 2012 voor het laatst geweest. Dus het mag wel weer een keertje.

13. Ik heb dit ook gedroomd. En een week later heb ik een test gedaan en bleek dus echt zwanger te zijn!! Heb in die droom ook een datum doorgekregen, die best wel zou kunnen kloppen... Maar da's nog even afwachten!! Zal het wel spannend vinden die datum ;)

14. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit moet 28 december 2011 zijn.

15. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik hoop dat je droom werkelijkheid wordt =)

Hier droomde ik eind november/begin december ergens dat ik in januari positief zou testen en dit is ook gebeurd :p Heeeel toevallig!

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik hoop dat het werkelijk is voor jullie! Duimen draaien hier.

Deze dromen over zwangerschappen, kindje in de buik, bevallingen heb ik regelmatig..en buukje is op het moment (nog ;)) leeg..

17. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik ook bij allebei. Ik wist dat ik de test ging doen ,dat wel, maar ik droomde beide keren dat het raak was en dat di testen het bevestigden klopte voor mijn gevoel ook helemaal. Ik schrijf allebei, ik bedoel alle drie! Ook bij mijn miskraam in mei droomde ik het al voor ik de test deed!

Ik duim voor je dat het raak is!

18. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden voor de reacties. Geeft me een beetje hoop. Ben benieuwd..........Nog een weekje wachten.

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wat grappig! Ik heb zoiets net gedroomd! Ik heb zo nachtdienst en heb even geslapen na het avondeten ;)

Ik had een positieve test en was daarna op de badkamer en bedacht me dat ik ook nog actiontesten had liggen boven. Maar deze durfde ik niet te doen haha! En toen werd ik wakker ;)
    Afgelopen 18 maanden n;)og niet over testen gedroomd en ik onhoud mijn dromen altijd heel goed.

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb ook wel eens van dit soort dromen. Vorige week nog gedroomd dat mijn schoonouders een babykamer in ons huis hadden gemaakt. De week ervoor gedroomd dat ik in onze woonkamer rondliep met een baby in mijn armen. Ben helaas nog niet zwanger... Maar hoop het wel snel te worden!

Deel Deze Pagina