Hoi iedereen, zoals vele onder jullie zijn mijn partner en ik enkele maanden (10) aan het proberen om zwanger te worden. Voorbije donderdag 8/8 kwam mijn menstruatie door, maar niet zo hevig als normaal. Vrijdag was het wel hevig dan zaterdag nog even en dan tegen zondagmiddag helemaal voorbij. Maandagochtend plots terug enkele roze druppels 's ochtends, gisteren hetzelfde en tot mijn verbazing deze ochtend weer. Het zijn echt enkele druppels en gedaan. Dit heb ik nog nooit gehad, lijkt me alleszins niet goed. Iemand al iets gelijkaardigs voorgehad? Wil nog niet direct naar de gynaecoloog bellen, maar ben beetje ongerust.
Ik heb dat wel vaker gehad door alle maanden heen. Heel erg verwarrend, maar was niet zwanger, gewoon een stom grapje van Moeder Natuur om het allemaal nog net iets ingewikkelder te maken.......en bedankt he......Maar alles kan natuurlijk, dus ik sluit een pseudo menstruatie niet uit. Ben ook geen dokter en kan helaas niet in je buik kijken. Je ou een test kunnen doen gewoon voor je eigen gevoel. Is die negatief dan zal je menstruatie toch gewoon gek zijn geweest.
ik had dit ook een keer gehad .. 2 weken daarna werd ik ineens heel heftig ongesteld maar dit is al een jaar geleden ( zat nog aan de pil ) en moest toen 3 maanden pilvrij zijn. Dus was wel me echte eigen bloeding ipv pilbloeding. Zal nog even afwachten en als je rare dingen gaat voelen een testje doen?
Hoi, ik ben vrij regelmatig de laatste maanden (ben al een jaar gestopt met de nuvaring), normaal mooi 28 dagen. Ik was niet echt van plan een test te doen, maar misschien toch voor de zekerheid. Ik had mij voorgenomen het niet meer te doen tot ik op een dag een maand overtijd was ofzo, haha! Ik hoop dat er niets scheelt en dat het daarom bij ons niet lukt.
Vreemd zeg! Ik heb ook zon rare menstruatie gehag afgelopen keer. Normaal vloei ik heel veel en ben ik er ziek van zoveel pijn heb ik. En ik vloei wel een week. Nu begon het, vloeide niet zo veel en na 3 dagen bruinverlies en ineens was het over, heb ook geen pijntje krampje niks gehad. Heeeeeel vaag. Ik wijt het aan stress, ik heb iets heel erg heftigs mee gemaakt een paar dagen voor ik ongi werd. Misschien heeft het bij jou ook met stress te maken?