Mn vorige zwangerschap had ik best veel krampen in mn buik (is een miskraam geworden dus missxhien was het al geen goed teken). Ze zeggen toch dat dat het groeien van je baarmoeder is? Op een enkel steekje na voel ik daar nog helemaal niks. Ik ben nu wss 5+3 zwanger. Heb wel enorm zere borsten en soms wat misselijk dus hopelijk een goed teken. Maar men zeg, wat een spannende tijd weer. Ik snap niet dat de natuurlijk dit ons aan doet, zolang in spanning en onzekerheid zitten.
Pfff herkenbaar.. Nu ook weer zwanger en vergeleken met de vorige keer haast geen krampen. Heb alleen wat last van mijn rug maar ook niet zoals de vorige keer. Hatelijk die onzekerheid!
Lastig maar probeer jezelf niet gek te maken, iedere zwangerschap is anders! En wat je baarmoeder al is opgerekt zal misschien minder zeer doen de volgende keer?
Gespeeld met de duivel... Nu krampen heel laag. Lijkt op menstruatiepijn. Word er zelfs misselijk van.
Het is alweer over.. Vorige keer had ik het ook alleen nog veeeel erger. Na 3 goede echo's toen een slechte gehad helaas. Geen bloed geeft moed!
Zo killing dit. Ik zit worst te eten wat eigenlijk niet mag hoorde ik net..maar had er toen al heel wat op. Shit.
Zo herkenbaar Shally ... Ik zit ook alles wat ik niet of wel voel te analyseren, zit te checken of mijn borsten nog even gevoelig zijn als gisteren, enz enz enz.... Tis afwachten, meer zit er niet op...