Had hier gister niet nog iemand gepost? Waar ik antwoord op heb gegeven?? waar is dat bericht gebleven? groetjes
he Natasja, Er staan twee verschillende topics met de titel 'Kan ik zwanger zijn? Vandaar jou verwarring....
Nee het was deze Maar ik heb het al gevonden, een andere mod heeft de berichten gesplist! hihihihi groetjes
Hoooh ık word gek van het wachten! Even naar de huısarts gaan zıt hıer nıet zo makkelıjk. Ik woon ın Turkıje en moet dan dus naar het zıekenhuıs en dat kost aardıg wat centjes. Dus we wachten lıever nog even af. Mocht ık nıet ongesteld worden en nog steeds negatıef testen dan doen we dus wel een bloedtest. Heb trouwens vandaag weer getest, kon het nıet laten, maar nog steeds negatıef. Vannacht werd ık wakker met branderıge tepels, ben er mısschıen wel 10 x van wakker geworden, werd er gek van. Daarna met mıjn zwangere schoonzusje gepraat en dıe vertelde me dat dıt ook een symptoom van zwangerschap ıs. Ze heeft even mıjn borsten bekeken (aders goed te zıen en wıtte puntjes, ınmıddels nogal veel trouwens) en mıjn dıjen hebben overal zıchtbare aders.. Zıj felıcıteerde me al! Grr ık voel dat ık zwanger ben.. Stomme testen!!! Maar mısschıen ıs het ook wel pas van deze maand.. nog even afwachten.
Ik hoop voor jou dat je zwanger bent Duchess Dat wachten is erg he en dat je van alles voelt in je lichaam. Heel veel succes, ik ben benieuwd
Spannend hoor meid. Ik duim voor je en zou idd goed kunnen dat het van deze maand is, dan is het niet zo vreemd dat de testen nog negatief aangeven. Ben benieuwd hoor....
Ja idd, als het van deze maand ıs dan ıs het logısch dat ık negatıef test! Brr nog 2 daagjes wachten. Houd het nıet meer! Heb sınds vanochtend krampen ın onderrug en onderbuık.. Ben eıgenlıjk wel bang dat ık ongesteld wordt. Maarja daar doe je toch nıets aan, we kunnen alleen maar afwachten...
Dankje Ben nu 3 dagen overtijd maar ik test nog steeds negatief.. Maar ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Zelfs mijn borsten zijn al flink gegroeit. Nouja we wachten nog even af en als ik over een week nog niet ongesteld ben en nog steeds negatief test dan gaan we maar een bloedtest doen..
Nou volgens mij ben ik toch echt zwanger hoor. Mijn borsten zijn echt flink aan het groeien (zie je goed want ik heb niet zoveel ) en nog steeds alle symptomen hetzelfde.. Sinds 3 dagen kan ik om alles boos worden of beginnen te huilen. Word lichtelijk gek van mezelf, hihi (en mijn vriend al helemaal ) maar het is voor een goed doel he. Heb nog niet getest maar net weer 2 testen gekocht, dus zodra ik thuis ben ga ik weer testen... Ik hoop nu echt op een positieve test! Anders snap ik er niks meer van..
Hoi summer , Ik zie aan je banner dat we gelijk lopen.... Nou ik voel volgens mij de al komen.. helaas. Buikkramp en vooral ook aan de zijkanten wat doortrekt in mijn rug. Ik dacht miss voel je ook al iets . Groetjes sandra
Hoi summer, Nou ik heb nog steeds dezelfde klachten trekt ook steeds wel weg... wel spannend hoor miss wel te!!! spannend. Ik dacht ga ik maandag gelijk testen maar heb er helaal geen in huis en het is tweede paasdag!! Moet ik toch nog iets langer wachten en jij ???? Groetjes sandra
nou ik heb me voorgenomen om donderdag pas te gaan testen tenminste als die rot duiveltjes niet komen. haal ook heel bewust geen testen in huis