Wat is dit toch erg zeg, dat zoeken naar symptomen bij jezelf!!! Ik kan er maar niet mee stoppen, steeds weer voelen aan mijn borsten en tepels Ik heb zere tepels, ze zijn ook iets langer(haha)maar borsten doen nauwelijks pijn. Ook heb ik een lichte menstruatieachtige kramp. Deze dingen had ik ook toen ik een paar weken geleden nog zwanger was. (miskraam na 3 maanden gehad) Maar hoe vaak lees je hier niet dat meiden hetzelfde hadden, en helemaal niet zwanger bleken! Ik weet wel dat ik mijn eisprong 3 dagen eerder had dan verwacht, dus mijn banner klopt waarschijnlijk niet niet helemaal. Nou ja, wat zit ik hier te kletsen.. Ik moest het gewoon ff kwijt denk ik!
Hoi, nou ik heb de laatste drie ronden ook alle denkbare symptomen gehad en natuurlijk, veel te vroeg gestest om vervolgens(notabene) op de NOD mijn rode duivels tegen te komen grrrr. Nu weer zo was gisterochtend erg misselijk en ik ruik alles weer veel sterker dan eerst, last van mijn onderste ribben en natuurlijk zere borsten, het hele pakket is weer aanwezig dussuh... het zal wel weer tussen mijn oortjes zitten.
Haha ja, als alle symptomen aanwezig zijn, ben je meestal niet zwanger!! Toen ik vorige keer zwanger was, had ik eigenlijk nauwelijks symptomen.
nou ik ben benieuwd..!! en misshcien zijn die turkse testen niet zo goed? haha maar laat ff weten hoe die laatste testen zijn gegaan, en anders echt gewoon ff bloedprikken, want het geld wat je nu hebt uitgegeven aan testen, had je allang ff een bloedtestje kunne doen gr. sarah
Hoi summer hoe is het bij jou??? bij nog niks te bekennen. alleen een beetje (nattig gevoel) begrijpt me wel denk ik !!! Groetjes sandra
ik heb echt helemaal nergens last van,behalve van mijn borsten wou dat ik ze even op mijn nachtkastje kon leggen. maar voor de rest alles ok hier
Nou ik heb inmiddels weer 2 testen gedaan die negatief waren dus vandaag naar het ziekenhuis voor een bloedtest.... 0,00 hormonen...... ARGH!! Ik snap er NIKS van.Ik wist gewoon voor 99% dat ik zwanger was. Nog steeds snap ik het niet. Waarom heb ik dan last van groeiende borsten, brandende tepelss, zichtbare aderen, witte puntjes op mijn tepels...... Ik bedoel, die andere symptomen zijn nog te verklaren (je kan altijd een x misselijk worden of obstipatie hebben etc) maar dit? Ik snap er nog steeds niks van, echt niet!! Pfff
misschien ben je schijnzwanger.. ik zou het niet weten... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt !! gr. sarah
Wat jammer Duchess!! Vooral omdat je er al zo vanuit ging. Raar dat je wel allerlei veranderingen ziet en voelt, maar dat het niks is. Misschien had je deze symptomen altijd wel vlak voor je menstruatie, maar heb je er nooit zo op gelet omdat je niet bezig was met zwanger worden? Daar ben ik een beetje bang voor, ik zie dat mijn tepels veranderd zijn, maar eigenlijk heb ik er nooit op gelet of ze misschien altijd een beetje veranderen vlak voor mijn menstruatie. In ieder geval, op naar de volgende ronde meid!
hai meiden... Hier is ff stress in de tent... Omdat ik nog een test had liggen, dacht ik gisteravond....pff ik doe gewoon de test. (clear blue) en er kwam dus een heeeeeeeel licht blauw vertikaal lijntje. Mijn vriend denkt dat de test niets zegt omdat ik hem te vroeg gedaan heb. Wat denken julle?? Officieel kan ik pas donderdag testen.... Zelf dacht ik wel al dat het raak was, maar dacht dat eigenlijk al een week terug. Maar ken mezelf (kan mezelf heeeel goed voor de gek houden) Heeft iemand ervaring met vage testen??
Maar je was idd wel vroeg met testen, als je opnieuw test, is de streep waarschijnlijk al een stuk duidelijker.
Ja donderdag of vrijdag gewoon opnieuw ff testen... Maar mischien zoals je zegt een vaag streepje zou je zwanger kunnen zijn!!
Spannend Djezelf, ik zou ook donderdag ff opnieuw testen. Ik hoop voor je dat het een duidelijke streep wordt
Ja ga zeker donderdagavond testen....pffff. wat is dat nog lang wachten dan! Voel allemaal dingen in mijn buik, dus ben nu aan het stressen of ik niet toch ongesteld wordt. oh oh en dan op je werk doen alsof er niets aan de hand is. Echt moeilijk om dan met andere dingen bezig te zijn! Wil het zo graag, maar vind het idee dat mijn leven dan voorgoed helemaal verandert ook erg spannend! Groetjes Debby