Misschien een Hele domme vraag hoor. Maar kun je na een eventuele innesteling al last van je stuitje krijgen? Ik heb gister of een eispring gehad of misschien een innesteling?? Nu al 2 dagen menstruatie kramp met vlagen en steekjes. Geen vruchtbaar slijm eerder deze maand wel dus eisprong lijkt me bijna niet te kunnen omdat ik datwel altijd heb. Dus ik denk dat de eisprong is geweest toen ik dat vruchtbare slijm had. Nu zat ik vanmiddag met m'n zoontje in het ziekenhuis te wachten en ik had me toch een pijn bij m'n stuitje en later in m'n bil. Ik herken dit van m'n vorige zwangerschappen maar dat was in een veel later stadium. Dus mocht er toch een innesteling zijn geweest zou dit dan al een symptoom kunnen zijn van de eventuele zwangerschap?
Daar ben ik t niet helemaal mee een Nepthys. Door de progesteron word je bindweefsel slapper en dat is de reden van de pijn die je ervaart. Nu merken de meeste zwangeren dat pas veel later in de zwangerschap. Maar als je al hypermobiel bent, of zoals ik een bindweefselaandoening waarbij alles al heel slap is, dan kan je door de progesteron nóg hypermobieler worden. Je krijgt dan extra slap bindweefsel en dat kan voor een zeer bekken zorgen. MAAR, als je hier last van hebt dan zou je het elke maand moeten merken. Ik heb standaard elke maand een aantal dagen in mijn cyclus voordat ik ongesteld word extra veel last. Zo rond de tijd dat je een innesteling zou hebben. Als ik zwanger word zal ik waarschijnlijk al heel snel extra bandenpijn hebben doordat alles al zo los was. Dus conclusie: het kan wél, maar dan zou je het elke maand moeten merken en is het dus niet echt een zwangerschapssymptoom of innestelingsymptoom.
Dank voor de reacties. Heb dit alleen bij mijn vorige 2 zwangerschappen gevoelt. Ik ben erg onregelmatig ongesteld maar heb volgens mij duidelijk mijn ei gevoeld. Als ik daar een beetje van uit ga verwacht ik dat ik dat ik deze week ongesteld zou moeten worden. Heb sinds paar dagen ook regelmatig menstruatie pijn en steken als ikhoest bijvoorbeeld dan kan ik een enorme steek in mn buik krijgen. Zit gewoon anders in mn vel erg vrolijk maar steeds een heel zenuwachtig gevoel. Net was ik met dep was bezig en als ik dan krom ga voel ik.dat stuitje weer. En dat loopt uit naar mn bil. Precies hetzelfde gevoel als de bekkenpijn die ik heb gehad bij mijn vorigezwangerscgappen.
Het blijft toch maar een beetje gissen totdat je een zwangerschapstest doet... Dus zeker doen volgende week Succes.
ik herken het pijn in je stuitje... bij mij was het ooit toen ik helemaal in het begin voor de eerste keren menstrueerde. na paar jaar was het weg. toen ik de eerste keer zwanger was kwam het na een paar weken zwangerschap opzetten. vond het heel raar. heb er daarna ook vaker last van gehad. waarvan twee keer heel vroeg in zwanger schap. (ben totaal 5 keer zwanger geweest). kan komen door week worden botten, ja dat kan natuurlijk heel vroeg al!