rond dansende eicel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door flower1983, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Hallo vk's

Op advies van een mede forum lid wilde ik jullie vragen hoe het heetals een eicel nog even rond danst in de baarmoeder. Ik heb nl een lage hcg na tp van cryo's.
    Dus vroeg ik me af of een beginnende blasto en blasto cryo ook kunnen rond dansen in de baarmoeder en dus een rustpauze aannemen?

Groetjes

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

dat fenomeen noemt men diapauze en dat komt zeker ook voor bij een beginnende blasto en een blasto cryo. Mogelijk is dit inderdaad een verklaring voor de nu nog lagere hcgwaarde. Ik hoop echt voor je dat dit de reden is. Ik ben benieuwd naar je volgende controle. Succes!

Groetjes Monique

3. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie's Monique,

Je hoort vanmiddag meer van me.

Groetjes

4. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Hallo Monique,

Ik heb net mn echo gehad. Op de echo zag de gyn zelfs iets kloppen. Bbz is nu uitgesloten...het is nog erg pril en kan nog alle kanten op. Hij oudt nog een slag om want door hcg kan het mis gaan maar de echo past wel bij het hcg wat ik heb. Tot de 12 weken zoiezo wekelijkse echo controle ...volgende week maandag middag terug.

Ik kan mn echo hier niet oploaden maar kun je wel terug vinden in mn foto album.

groetjes

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Flower1983,

Gefeliciteerd, super fijn voor je! Spannend zeg! Ik duim met je mee dat het goed mag gaan!

groetjes Brigitte

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

wat een goed nieuws! Mogelijk toch die diapauze ;) Ik hoop echt dat het goed blijft gaan! Heel veel succes toegewenst!

Groetjes Monique

7. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Dank jullie dames...ja vindt het ook heel spannend. Eerst de lage hcg,
    dan is er niks te zien en nu opeens wel iets te zien waar zelfs duidelijk te zien was dat het klopte...op na volgende week :) ik geloof in de diapauze :)

Deel Deze Pagina