wanneer te klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sylvia1981, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    ik heb even een vraagje. Ik ben 11 februari gestopt met de pil en heb tot nu toe geen menstruatie. Nu klussen mijn man en ik om de dag, maar heeft het eigenlijk wel zin? ik bedoel ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, misschien moet ik eerst wachten tot mijn cyclus op gang is. Of heeft het wel zin om er nu al voor te gaan?
    Ik hoop dat iemand raad heeft...

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik was gelijk zwanger, het heeft dus zeker nut om te klussen.

3. sylvia1981

Ok, fijn! Dat geeft een sprankje hoop. Maar dat zal wel uitzonderlijk zijn dat je zo snel zwanger wordt. Het zou erg fijn zijn als dat bij mij ook zo was :)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ja hoor ;) 25 dagen na mijn 'nep'menstruatie een eisprong gehad en zie banner

5. sylvia1981

JeeeeeJ!!! :) gefeliciteerd y'all !

6. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb heel lang geen bloedingen gehad maar ook zwanger geworden. Ik ben nu gaan temperaturen om te kijken wanneer mijn eisprong is en wanneer mijn volgende cycles weer begint. Waarschijnlijk ben ik nu weer zwanger zonder maandelijkse bloedingen.(ik heb een heel licht streepje)

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik was ook gelijk zwanger ;)

Maar ik zou gewoon lekker gaan klussen als jullie er zin in hebben. Zeker in t begin moet het wel leuk blijven toch?

8. sylvia1981

Ok, goed om te weten.
    En na hoeveel tijd deden jullie een zwangerschapstest? Na de menstruatie kan dus niet want die is er immers niet.

9. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Het kan zeker hoor! Je eerste cyclus kan natuurlijk ook wat langer zijn (was bij mij het geval), maar ik lees hier veel dames die in die ronde zwanger waren!

Normaal gezien test je op de dag dat je je menstruatie zou moeten krijgen (=NOD), maar het is niet eenvoudig om je NOD te bepalen als je net met je pil gestopt bent. Je kan altijd proberen te testen op je pil-NOD hè, you never know!

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier deed ik altijd gelijk temperaturen, want ik ben een extreme controlfreak haha. dus wist precies mijn NOD :)

Deel Deze Pagina