Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Chantalie, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Ik denk het niet.
    Ik was er heel veel mee bezig en toch echt 2x gelukt. En nog snel ook.

Ik vind het in ieder geval altijd een oneerlijk advies. Hoe kan je iets loslaten als dat hetgeen is wat je het allerliefst wilt in de hele wereld.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    daarnaast geeft het het gevoel voor iemand die er lang mee bezig is dat het haar eigen schuld is, wat natuurlijk enorme onzin is...
    1e x lukte het pas in ronde 8, nu in ronde 1. was er evenveel mee bezig, dus dat is gewoon bakerpraat om iemand een schuldgevoel aan te praten imo...

3. Pisam

Pisam Niet meer actief

Was 15 april de eerste of laatste dag van je menstruatie? Als het de laatste dag was en je zegt een week ongesteld te zijn geweest, dan was 8 april je eerste cyclusdag. Dan seks op dag 10 (17 april), zou best kunnen dat je dan zwanger bent en nu een innesteling voelt? Hoe dan ook, spannend. Succes!

4. Chantalie

Chantalie Niet meer actief

15 april was idd laatste dag van mijn menstruatie, nou ik ben heel benieuwd over een paar weken weten we het zeker. We gaan gewoon van het beste uit. Dank jullie allen voor je reactie ik laat het wel op me af komen meer kunnen we niet doen

5. Chantalie

Maar een innesteling doet toch geen pijn? Zitten staan en lopen doet iets pijn?

6. Chantalie

De pijn is weer weg!

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik denk dat je je eisprong of het groeien van je eitjes hebt gevoeld.

Deel Deze Pagina