wachten,wachten en nog eens wachten....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roever, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

Wat de titel al aangeeft, ik wordt knettergek van al dat wachten! :(
    In november mocht ik voelen hoe t was om zwanger te zijn en in januari kwam daar abrupt een eind aan!

Graag zouden wij heel graag weer zwanger willen worden van onze eerste kindje, maar tot zoverre helaas nog geen positieve test in handen gehad.... :(

Nu hoop ik heel sterk dat ik vrijdag op mijn vriend verjaardag een positieve te te pakken krijg...

Bij mijn vorige "zwangerschap" voelde ik continue steekjes etc, en wacht nu elke dag op dat gevoel.
    Soms denk ik dat te voelen en daarna heb ik t idee dat ik mezelf het aanpraat ;)

mijn vraag daarom ook:
    als je dit voelde bij een eerste zwangerschap, voel je dat dan ook bij een tweede zwangerchap??
    ik kan me ook niet meer goed heugen wanneer ik dat toen voor t eerst voelde..

kan niet wachten dat ik dat weer voel... zwanger wezen...

2. yaralynn

yaralynn Lid

2 mrt 2015
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meid..

Ik weet hoe het voelt pff. Ook ik zit op het wachtbankje en het valt niet mee.

Ook ik had bij mijn zwangerschap in mei allemaal dingetjes die ik voelde en ik heb dat nu ook niet. Hierdoor duurt het wachten alleen maar langer.

Ze zeggen ook iedere zwangerschap is anders dus volgens mij hoef je bij de tweede zwangerschap niet te voelen wat je bij de eerste voelde.

Wanneer kan je testen als ik vragen mag.

3. roever

roever Niet meer actief

Ook echt op die vrijdag as! :)
    Maar ben bang dat ik t hem niet cadeau kan geven. .
    Elke keer hou ik mezelf voor er niet mee bezig te zijn..en dan na 3 weken dan is t helemaal mis... Elke maand weer haha

Jammer dat je geen knopjes voor je gevoel uit kunt zetten ;)
    wanneer mag jij testen?

4. yaralynn

yaralynn Lid

2 mrt 2015
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik neem mijzelf dat ook steeds voor maar ook ik krijg er steeds weer moeite mee! Ook ik mag vrijdag pas testen dus we zijn tegelijk.

5. roever

roever Niet meer actief

Ja....t blijft verdomd lastig allemaal!
    zit er aan te denken om nu na een jaar eens ovulatietest te gaan gebruiken... maar als je regelmatig seks hebt, moet dat toch ook voldoende zijn??

hebben meer hier ervaringen over?

6. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Verdrietig dat er aan je zwangerschap een abrupt einde kwam.
    Dat valt niet mee.

Tsja.. het is lastig, je lichaam kan je heel erg voor de gek houden.

Ik wist alle drie de keren direct dat ik zwanger was (want hing boven toilet;)).

MBT ovulatietesten... wij hebben ze wel gebruikt, ik heb een onregelmatige cyclus, dus handig.
    Bovendien op de eerste zwangerschap (die ook eindigde in een miskraam) ruim zeven jaar gewacht, dus op een gegeven moment ga je toch wat dingen proberen.

Sterkte met 't wachten hoor.

7. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    wat erg dat aan jou zwangerschap zo snel een einde kwam!
    ik hoop dat de test vrijdag positief is!

Ik ben nu sinds 6 weken bezig en heb op het begin ook rare gevoelens gehad, misselijk duizelig, en ook 1 keer een negatieve nest gehad.
    als ik jullie verhaal hoor dan vind ik het erg om te zeggen dat ik het al lang vind duren..

nu heb ik sinds gister dus weer een misselijk gevoel, echt het gevoel dat ik moet overgeven en een harde buik. ( mss omdat ik nog ongesteld moet worden)
    ik ben nog niet ongesteld geworden nadat ik gestopt ben met anticonceptie maar vind het erg lang duren.. kan dus ook helaas nog niet weten wanneer de eisprong is:(

Ik hoop echt voor jullie dat de testen vrijdag POSITIEF zijn!!:D

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat moet dat vreselijk zijn zeg, zwanger en ineens niet meer. Bah:(

Hier nog iemand op t wacht bankje. Ma of di mn nod maar voel sinds gister avond steekjes, alsof de duivel zich komt melden. Maar dat heb ik normaal nooit 3 dagen van te voren. Ik hoop zo erg op dat het steekjes zijn die we horen te voelen!:D zou dat kunnen dat jullie weten zo vlak voor nod of is het dan al te laat om innestelings steekjes te voelen als die al geweest is?:) toch haat ik het nu ook wat ik voel.. Bang voor wat het juist niet moet zijn. Voelden jullie steekjes tijdens of vlak voor nod die heel erg op ongi krampjes leken en t toch anders bleek te zijn?

Deel Deze Pagina