Sinds enige tijd nu een nieuwe partner. Samen besloten voor een kindje van ons samen te gaan. Met mijn ex lukte het niet,14 maanden geprobeerd en had slecht zaad.. Wij hopen dat t nu wel mag gaan lukken. Ben wel benieuwd of er hier meer dames zijn die van een andere partner wel sneller zwanger waren?
Wat leuk , Hopelijk is het snel raak! Ik heb samen met mijn ex geprobeerd zwanger te raken , dit lukte niet .. ( achteraf heel blij mee !!) ik dacht alleen dat het aan mij lag ivm overgewicht ... Met mijn nieuwe, huidige partner was ik binnen 3 maanden na het begin van onze relatie ( ongepland ) zwanger.. Even schrikken maar we waren er heel blij mee .. Wat daarna volgde kun je in mijn banner/onderschrift lezen ! Suc6
Ja, ik . Van mijn huidige vriend was ik in ronde 1 zwanger! ! Dat had ik echt niet verwacht, omdat ik met mijn ex in de mmm zat. Er is toen geen oorzaak gevonden en we hebben ook nooit een kind gekregen. Helaas is mijn eerste zwangerschap wel geëindigd in een miskraam. Nu zijn we weer dolblij dat ik opnieuw zwanger ben. En eigenlijk ook best wel snel denk ik, binnen 5 maanden. Hoop voor je dat het ook snel raak is!
Ja hoor, hier een relatie gehad van 7 jaar waarin we eigenlijk altijd onveilige sex hadden. Mijn ex had slecht zaad en ik ben nooit zwanger geworden van hem. Nu met mijn huidige vriend was ik na de eerste keer onveilige sex direct (geplanned en gewenst) zwanger!