Hoi dames, Ik ben een fanatieke dagelijkse lezer van dit forum en zou graag mijn verhaal willen plaatsen. Vanaf september zijn we bezig voor een tweede kindje, helaas heedt het nog niet mogen lukken mede vanwege mijn onregelmatige cyclus denk ik. Mijn cyclus is 20-29-41-42-42-38-48 en nu ben ik gisteren op dag 21 (?!) weer ongesteld geworden. Ik snap er helemaal niks meer van. Het is overigens vooral bruinverlies en niet zo veel als een normale menstruatie. Dus vraag ik me af of het überhaupt wel een menstruatue is, maar zo niet, wat dan wel?? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? De cyclus bij mijn eerste was 37-28-41- en toen op dag 53 pas positief getest. Hopelijk kan iemand mij meer informatie geven. Alvast bedankt!!
Ik had ook toen ik gestopt wasmet de pil voor mijn 1e zwangerschap bruinig bloed zeg maar niet echt een menstruatie. 1 jaar geprobeerd om zwanger te worden en toen pas doorgesturd geworden nasr gynaecoloog. Mijn cyclussen waren heel onregelmatig van dagen erbij van 80 a 90 zelfs. Bij mij is pcos vastgesteld misschien heb jij dit ook aangezien je cyclussen.
Dankjewel voor je reactie. Kan t zijn dat je dat krijgt na een eerste zwangerschap? Ik ben toen in de 5e maand aangeteld, evengoed met een onregelmatige cyclus maargoed. Ben jij, na doorgestuurd te zijn en vaststelling pcos, snel zwanger geworden?
Menstruatie zet niet door dus dat zal is wel niet zijn. Wel lichte buik- en rugpijn.. Iemand ervaringen?