Hallo , Eerder laatst al iets geplaatst ... Ik kreeg afgelopen Zaterdag ineens flinke steken bij me schaambotje en uitstralend naar me liezen. Ik dacht misschien toch dat het raak was maar Zaterdag avond toch een flinke bloeding gehad en dit hield her en der tot Maandag ochtend aan. Normaal als ik ongesteld wordt ben ik minimaal 5 dagen ongesteld dus dit ook niet echt gewend. Ik kan jammer genoeg ook nog niet echt me cyclus goed volgen wanneer me eisprong zou kunnen komen. Ik ben 8 April gestopt met de pil toen een bloeding wel gehad maar heel dom van me 18 April toch weer begonnen ... Wel later dan de stopweek dus. Toen 27 April al weer helemaal gestopt en sinds dien niet meer begonnen. Toen vanaf 29 April paar dagen gebloed. En nu dus afgelopen Zaterdag een bloeding gehad tot Maandag ochtend. Ja sorry nogal verwarrend zo , Wat denken jullie gewoon goed bijhouden of toch eens gaan kijken met ovulatie testen ?
Ik denk dat jou hele cyclus het padje af is door dat wel/niet de pil slikken. Zoieso moet je lichaam al ontpillen als je stopt, maar jij bent heel onregelmatig de pil gaan slikken. Ook kan je menstruatie na het stoppen met de pil erg onregelmatig zijn de eerste paar maanden. Wat betrefd die steken in je onderbuik naar je liezen kunnen van alles wezen. Ik zou gewoon lekker elke maand je cyclus bijhouden en je kan altijd ovulatie testen gaan gebruiken. Onthoud wel dat het gewoon een tijd kan duren voor je ook daadwerkelijk zwanger wordt na het stoppen met de pil.. succes