Kan ik Zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tuthola0, 15 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuthola0

Tuthola0 Lid

2 mei 2019
    9
    15
    3
    Vrouw
    Hallo meiden,

Ik heb 2 lieve gezonde kindjes (meisje e jaar en een jongen bijna 1 jaar)

Zijn eigenlijk niet perse ermee bezig zwanger te worden.. zou erg welkom zijn.. gebruik geen pil maar voor het zingen de kerk uit methode

Nu ben ik 2.5 week geleden ongesteld geweest ook normaal zoals altijd.. tussen de laatste keer menstruatie en die ervoor had ik veel roze afscheiding gehad..echt 2 week lang licht roze afscheiding met slijm verlies..sorry voor details
    Nu zou ik over ander halve week ongesteld worden ongeveer.. maar heb ik sinds gister veel puisten op mijn rug gekregen(net als bij mijn eerste zwangerschap) nog wel 2.5 week geleden menstruatie gehad dus..
    Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?
    Ivm met licht roze slijm verlies en puisten
    Heb normaal nooit puisten op mijn rug..

Herkent iemand dit?

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Lijkt mij nog erg vroeg, maar alleen een test kan je antwoord geven op je vraag ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat dit een reactie is op progesteron of lh.
    Je zit namelijk nog maar net een paar dagen na je eisprong (of rond je eisprong), waardoor dit niet van hcg kan komen.
    Daarnaast heb je (redelijk) veilige sex en ben je gewoon normaal ongesteld geweest. Dus de kans dat je zwanger bent van de vorige maand lijkt me erg klein

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Idd + puisten is niet per se een zwangerschapssymptoom hoor. Ik krijg ook een onzuivere huid door bijv. Stress, het dragen van mondkapjes en bepaalde irriterende kleding..

Deel Deze Pagina