hoi hoi even een vraagje ik deed net een test maar er was iets fout geggaan waardoor ik het resultaat niet kreeg te zien hij bleef knipperen en uiteindelijk gaf hij een fout melding aan. toen ik het stikje eruit haalde zag ik daar wel 1 donkere streep en een hele lichte streep op ben ik dan zwanger of niet. nu moet ik namelijk weer wachten tot ik moet plassen en dacht als jullie het antwoord weten hoef ik niet zo lang te wachten. liefs my
Sorry, maar ik denk dat je toch een nieuwe test moet doen. Misschien kun je een niet-digitale test doen voor de zekerheid?
Als je je plas had opgevangen kun je die nog eens gebruiken. Anders idd wachten tot je weer plassen moet. En dan niet te veel drinken. Ik duim voor je.
hoi hoi ik had het idd opgevangen maar de eerste deed het ook niet en bij de twee knipperde hij dus ik dacht die gaat het doen plasje kan weg haha dus niet maar ik wacht tot ik moet plassen ga niets meer drinken en ga ff nieuwe testjes halen pfffffffffff weer mijn portemonee leeg haha maar het is voor een goed doel p.s bedankt voor de antwoorden l liefs my
Suc6 meid. Ik duim voor je hou jezelf maar een paar uur bezig want kan soms best lang duren voor je weer plassen moet.
Die 2 streepjes erop zegt niets volgens mij, die had ik toen ook en ik was toch echt niet zwanger..... Ik hou het lekker bij de normale testen....haha Daarbij vind ik clearblue echt te duur. Ik doe liever een test van de DA drogist, apotheker of matcare. Veel goedkoper en net zo goed. He maar suc6 he! DUIM DUIM DUIM!
Hoe kunnen 2 testen het nu niet doen? Heb je wel goed getest? Als dat zo is zou ik clear Blue bellen hoor, en je geld terug vragen. 2 Testen die niet werken zou niet mogen kunnen. Succes zo weer met testen. Zenuwslopende momenten zijn dat he...
ik denk dat ze zelf iets verkeerd heeft gedaan in dr enthousiasme of zenuwen......maar idd als ze alles goed gedaan heeft..BELLEN!
hoi hoi ben ff een nieuwe test gaan halen en ja ik zal wel iets fouts gedaan hebben haha aldie spanning ook is niet goed voor een mens ook heb ik maar meteen een reep chocolade gekocht voor als het negatief is haha en anders gaat hij er ook gewoon aan. jullie horen van mij liefs my
HHmmm lekker chocolade........ En nou maar wachten op je plasje. Hoop voor je dat je snel moet dan weet je meer. Spannend hoor en ik duim voor je
ik heb net heerlijk geplast maar heelaas voor niets want de gewone test geeft heel duidelijk aan dat hij negatief is ik hoop dat de duivels nu snel komen want dan kan ik weer snel verder met ronde 5. mijn lichaam heeft mij dus lekker voor de gek gehouden al hoewel mijn tepels nog steeds erg pijnlijk zijn. succes iedereen en ik hoop dat jullie een positieve test krijgen ik ga voor jullie duimen liefs my
nee klopt maar nu durf ik niet meer te hopen o en de chocola was heerlijk haha heb die maar snel opgegeten haha
Hmmm das kl*te...kan niet anders zeggen. Nou ik ga duimen voor je hoor! ps: probeer niet al te veel op zwangerschapskwaaltjes te letten de volgende ronde...ik werd van mijn dochter in ronde 11 zwanger en in elke ronde dacht ik dat ik toch echt kwaaltjes had etc.......dus probeer die te negeren!