Morgen heb ik mijn nod en was er eigenlijk van overtuigd dat het niet raak was,maarrrrr.... Heb me toch ineens last van opvliegers,de hele avond al. Het zweet loopt over me rug gewoon en het is toch maar 18 graden binnen. Heb het bij vorige zwangerschappen wel gehad, maar pas later,zo rond de 6/7 weken pas. zijn er meer die er al vroeg last mee hadden? Voel me verder niet echt zwanger,dus ga er nog niet vanuit, of de duivels moeten weg blijven dan wagen we even een testje. Overigens riep manlief een week geleden wel van 'je bent zwanger' en mijn broer vanavond ook al. het zal mij in ieder geval benieuwen.
nee ik heb niet getest. werd gister wakker met een zeurend gevoel in mijn rug,dus het ziet er naar uit dat de er aan komen. Als ze morgen nog weg zijn ga ik het er misschien op wagen,maar ga er nu maar vanuit dat we door gaan naar de volgende ronde.
Ik had ook last van opvliegers, ik had ook wat rode wangen en ik heb dus een positieve test gehad. Spannend hoor!
Hier nog steeds geen duivels,de rugpijn is ook verdwenen,dus we gaan morgen toch maar eens een testje wagen denk
Ik heb ook sinds gisteren opvliegers. Ik had het al heel erg met de clomid die ik lang heb geslikt. Zit nu 2 maanden op puregon en daar heb ik het niet mee maar nu wel ineens. Ik moet deze week ongesteld worden. zaterdag had ik een heel klein beetje bruin en vanmorgen weer dus ik denk dat de duivels hier wel gaan komen. Ik snap alleen die opvliegers nu niet Heb je al getest?
Hoi,hoi, Had me vanochtend verslapen, dus moest vanmiddag testen, maar die was nega. Ook nog steeds geen dus we zien het nog even 2 dagen aan. wordt dus helaas nog even vervolgd
Was je alweer een keer ongesteld geweest na je mk? Kan ook nog een nawerking daarvan zijn, je cyclus kan wat in de war zijn doordat er nog een restje zwangerschapshormoon in je lijf zit. Iig duim ik voor een positieve zwangerschapstest, want ook daardoor kan het komen, ja. Dubbel he... Groetjes, Wendy
mijn cyclus was al terug op orde gelukkig. De ovutesten hadden mijn ei ook gevonden en ik heb hem ook gevoeld de 17e. Helemaal volgens schema, dus ben wel benieuwd waar mijn ongi blijft of hopelijk weg blijft natuurlijk.
Nog steeds geen ongie te bekennen hier. Morgen ga ik samen met manlief testen, hij is dan vrij en wou er bij zijn. Stiekemweg beginnen er wel vage klachten op te duiken. al mijn bh's zijn ineens te klein en werd vanochtend misselijk in de auto. En die opvliegers zijn ook nog volop aanwezig,zit hier alweer met een knalrode kop te typen..