zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ellen1982, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    dames, ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat het jullie misschien ook bekend voorkomt.
    Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en geklust natuurlijk ;)
    Nu een week later voel ik me sinds gisteren beetje vaag....ik heb al een paar dagen kleine steekjes in mijn onderbuik maar sinds gisteren heb ik als ik iets gegeten heb het gevoel alsof het blijft "hangen" in mijn slokdarm, geen prettig gevoel, echt misselijk is het niet te noemen.
    Ook sinds vandaag lichte ongikrampen/naar gevoel in mijn onderbuik....ik vind het zo vaag! Verder nog niets bij mijn borsten, maar zoals ik al eerder zei heb ik 4 jaar terug een bvk ondergaan, en zijn er veel melkklieren weggehaald dus ik vraag me af of ik uberhaupt daar wel iets moet voelen. Ook heb ik veel wit slijm...
    Ook elke nacht heldere dromen, terwijl ik dit pas heb als ik ongesteld ben.
    Misschien ligt het wel aan het warme weer en veel werken (moet er deze week 7 dagen aaneen)....heb een test gedaan strakjes, die van de apotheek ( ja i know, heeeeel vroeg maar ik kon het niet laten) moet pas over een week ongesteld worden. Maar in het licht houdend zie ik een streepje, al meteen. Met het blote oog lijkt het alsof je iets ziet, een soort "negatief" Het streepje wat roze zou moeten zijn als je zwanger bent zie je dus wit, dat was al meteen! nu zie je hem wel vager...maargoed, herkent een van jullie dit?
    graag een reactie

2. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Iemand?

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Voor een test lijkt het me nog veel tevroeg, het streepje zou een indrooglijntje kunnen zijn ik hoorde dat dat wel vaker voorkomt. Ik zou gewoon na mijn NOD even een test wagen.

4. ina

ina Nieuw lid

19 jun 2008
    3
    0
    0
    contactverzorgende
    best
    hey ll,
    Kon je het niet laten met die test. Probeer nog even af te wachten tot je nod daarna pas testen, is moeilijk ik weet het maar zo vroeg testen is niet betrouwbaar denk ik.
    Verder heb ik ook sinds ik zwanger heb (ook bij de eerste) van die heldere vage dromen en ook ik had last van mijn buik (darmen ongi gevoel).
    Dus wie weet.....
    see you kus ien

5. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Haha ien. Dat ik jou hier tref, haha. Nee ik weet het wel hoor maar kon het niet laten... We wachten maar weer verder af... Winkelen doet wonderen! Haha. Zie je snel!

Deel Deze Pagina