nou het is weer zover hoor mijn nod ligt ergens tussen nu en 4 dagen (uiterlijk de 19e) En sinds vanochtend zit ik in een mega dip, ben nog niet eens ongesteld hoor maar voel me nu al zo depri omdat ik mijn temp van vanochtend heb gezien.. ik temperatuur pas sinds 5 dagen dus weet nog niet goed hoe het bij mij altijd verloopt. Maar na eisprong was mijn temp hoog 37.3, 37,3, 73,2 . Maar de afgelopen twee dagen daalde hij naar 37,1 en vanochtend dus 36,9.. Nu kan ik een zwangerschap wel op mijn buik schrijven zeker ?? of moet ik de hoop nog niet laten varen? Heeft iemand hier veel temp ervaring? wat denken jullie ? pantertje
volgens mij zegt een temp niet zo veel als je pas 5 dgn tempt.. Het is toch een persoonlijk plaatje. Een temp is nooit helemaal stabiel.. Dus hier kun je niks van zeggen meis.. Gewoon afwachten en als je niet zwanger bent vanaf je nod gaan testen
Als dit je temp was vanaf de eisprong, (maar dat weet je dus niet zeker), dan ben je idd niet zwanger en ga je vandaag of morgen ongesteld worden. Ik denk zelf dat die kans het grootste is, als je temp nu zover daalt. Tenzij je de afgelopen dagen wat snotterig of grieperig bent geweest? Dat daar de temperatuurdaling aan te wijten is, dat je nu opknapt?
hi Rozemarijke en Nanette, nou ik weet wel wanneer mijn eisprong was. De temperaturen die ik gaf zijn vanaf 3 dagen na mijn eisprong opgenomen. ik test met ovulatietesten. maar goed.. 5 dagen tempen is gewoon te kort om conclusies te trekken..maar neemt niet weg dat deze temp. daling wel heel groot is.. We houden moed!!