Kan innesteling pijn doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hej meiden,

Ik zit nu 1 week voor mijn nod.
    Gisteravond voelde ik me niet zo lekker. Ik werd misselijk van de geur van onze pizza. Het rook naar mijn idee naar kots:)

's nachts werd ik een paar keer wakker en had pijnlijke steken in mijn buik.
    Voelde alsof mijn maag helemaal samentrok.
    's ochtends was het over.

Kan dit een innesteling geweest zijn? Kan me dit niet herinneren van toen ik zwanger was van onze dochter.

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik denk het wel.. Ik had dinsdag of woensdagochtend mn ei en had vanaf zondag steekjes onderin mijn buik. Die ben ik ook blijven houden alleen nu wel wat minder aanwezig. Ik heb dus wat gerommel in mijn buik gevoeld. Toen ik ging testen was ik ook eigenlijk helemaal niet zenuwachtig want mijn gevoel zei gewoon 'zwanger!' (en dat terwijl ik nog nooit zwanger ben geweest) en het klopt!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik ben bij de innesteling onwijs ziek geweest.
    Ik had vreselijk buikpijn. Dacht dat ik verkeerd lag (helemaal in elkaar gekrompen) dus ging anders liggen en t hielp niks ik had zo'n krampende stekende pijn.
    Toen moest ik spugen en heb wel een uur aan de pot gehangen zo lamlendig. Zweten spugen bijna flauwvallen buikpijn en vervolgens ool nog diarree. Dus t KAN wel!!

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bedankt voor jullie reactie!
    Omdat het ook een week voor nod is ga je toch denken 'zou het?' als je pijn in je buik hebt.
    Het was een heel raar, akelig gevoel en hield ook een tijd lang aan.
    Alleen heb nu nergens meer last van... ook niet meer misselijk o.i.d.

Gefeliciteerd allebei met jullie zwangerschap!!!:)

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je hoort wel eens van wat grieperige klachten maar daar kun je niks aan aflezen (kan je ook gewoon hebben).

Pijn kan het niet doen; is de eicel te klein voor. Hooguit iets aan krampjes door wat meer hcg in je bloed maar erge pijn/kramp is echt wat anders (darmen/ongesteldheid).

6. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Wat spannend! Ik had het ook een paar dagen geleden. 1 dag krampen, inderdaad net zoals je ongesteld moet worden, 1 dag met vlagen misselijk en maagzuur! Hierna ineens niks meer. 2 oktober is als het goed is mijn NOD.

Ik ga voor je duimen! :)

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had deze ronde op 7dpo zware ongi pijn s'avonds, duurde denk ik een uur of twee. Vanaf 8dpo was ik zwaar verkouden en niet lekker. Achteraf toch de innesteling geweest :)

Heb dit in januari bij vmk ook gehad op 7dpo toen helaas v.mk.
    Spannend!

Maar als ik het zo hoor dat jouw steken in je maag waren en je pizza naar kots rook, was die pizza niet gewoon bedorven? Of zeg ik nu iets heel flauws? ;)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben ik niet met je eens en het UMCG ook niet. Sorry.

Innesteling kun je wel degelijk voelen.

Ik heb de innesteling van Finley duidelijk gevoeld. Het leek alsof er linksonder in de omgeving van mijn baarmoeder/eierstok iets flink zat te trekken. Zo'n 6 dagen na terugplaatsing. Had een halve nacht en ochtend flinke pijn. Moest naar het ziekenhuis, omdat ze bang waren voor een gedraaide eierstok. Maar niks vreemds te vinden. Pijn ebte ook langzaam weg. UMCG wilde mij geen hoop bieden, maar dachten aan een innesteling, evenals mijn beide zusjes.
    Finley bleek op echo's overigens op exact dezelfde plek te zitten als waar ik mijn innesteling had gevoeld.

Dat jij je innesteling niet hebt gevoeld, hoeft niet te betekenen dat een ander het ook niet hoeft of kan voelen.

Net als een innestelbloeding. De een heeft het wel en de ander niet.
    Hier bij beide kinderen geen innestelbloeding gezien, maar dat betekent niet dat het niet voorkomt.

Overigens bij innesteling pijn in je maag voelen, komt me wel wat vreemd voor. Dat zou dan betekenen dat het kindje in je maag genesteld moet zijn? :( Dat lijkt me dan meer zoals je zegt met HCG-opbouw te maken hebben. Van HCG kun je namelijk misselijk tot extreem misselijk worden. (Met dat laatste heb ik helaas ook ervaring.)

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    #9 beauty2012, 26 sep 2014
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
    Haha ik zei ook tegen mijn man: de pizza ruikt naar kots...
    Iedereen at hem lekker op en vond het niet anders dan anders ruiken, behalve ik dus. Nog voordat ik hem gegeten had voelde ik me al niet lekker. Dus nee, de pizza was niet bedorven;)

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bedankt voor je verhaal.
    Ik denk dat het idd bij iedereen verschilt. Ik heb bij mijn dochtertje ook nooit een innestelingsbloeding gehad, maar ik lees dat best veel vrouwen dit wel hebben.

Ik weet overigens niet precies waar de pijn vandaan kwam. Het voelde wel of het diep zat zeg maar.
    Niet echt links of rechts, meer in het midden.
    Na die nacht niks meer gevoeld. Ik voel me nu goed, alleen wat moe.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

ik moet zeggen de dag voordat mijn temperatuur steeg, heb ik enorme buikkrampen gehad, dus ik zou zeggen ja.

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik zit nu ook 9 dpo denk ik (deze maand geen ov testen gebruikt) maar mijn cyclus is best regelmatig.
    werd vanochtend wakker van een heftige zeurderige kramp in mijn buik wat doortrok naar mijn zij, dit heeft ongeveer 15 minuten aangehouden en heb dit verder ook nooit gehad. Verwacht rond 3/4 okt mijn nod.
    probeer me er niet gek door te laten maken maar toch is het vreemd.

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Heb ik ook gehad. Werd er s ochtends wakker van! En was echt innesteling! Kon niet missen! :D

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Pfff wat is wachten lastig he:p
    Ben blij met jullie reacties maar ik probeer er wel nuchter onder te blijven.
    Is nu de 7e ronde en ik wil niet weer zo enorm teleurgesteld worden straks...
    Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word, dan valt het altijd mee ;)

15. Petra1988

Petra1988 Nieuw lid

27 sep 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw en ik zal mijn klachten omschrijven.
    8 september ben ik ongesteld geworden. Op de dagen wanneer ik mijn eisprong had hebben we geklust.
    De dagen erna kreeg ik steken in mijn buik ook als ik opstond van de bank schoot er een soort steek door mijn buik. En al een week rommelende darmen veel hoofdpijn en moe. En jeukende borsten.

Zou ik zwanger kunnen zijn?

16. Petra1988

Petra1988 Nieuw lid

27 sep 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja en heeeeeeel veel plassen...

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi Petra1988, ik denk dat je beter even een nieuw topic kunt maken.
    De dingen die je omschrijft kunnen idd symptomen van een zwangerschap zijn. Ik hoop alleen dat het bij jou wel écht symptomen zijn, want bij mij blijkt het toch iedere keer valse hoop te zijn;)
    Succes ermee!:)

Deel Deze Pagina