Wanneer naar de huisarts?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missguit, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Dag meiden,

Misschien voorbarig zullen jullie denken maar soms denk ik echt dat ik Pcos heb..en als ik er naar google, tja waarom bestaat internet..pff, kom ik mijn verschijnselen wél tegen..

Ik heb vroeger last gehad van erge ancé(dit had mijn vader ook toen hij jong was)
    Nu tegenwoordig gaat het opzich wel redelijk.
    Ik met de pil gestopt op 6 april.(vroeger ben ik ongesteld geworden op mijn 13 a 14..dit weet ik niet meer zo goed.)

Nu is het zo dat ik best veel haar heb lees: bij mijn bikinilijn, haartjes bij mijn navel.achterop mijn benen(bovenkant)Altijd al weg gehad.
    En heb best wel veel buikvet rond mijn middel.
    Ik heb de neiging om gewoon de dokter volgende week eens te bellen en te vragen of ze 'er eens naar willen kijken'.Dit alleen voor mijn gerust te stellen.

Verder is mijn cyclus nu, 37-34-47-?denk 45..Dus wel gewoon menstruatie..

Wat zouden jullie doen?Moet ik mij erg druk maken of?

Alvast bedankt voor het meedenken..

Liefs, Missguit

2. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Het klinkt inderdaad dat je veel van de symptomen hebt van pcos. Ook ik heb er de laatste tijd veel naar gezocht. Maar als je een redelijk goede menstruatie hebt, waarom maak je je dan druk? Ik zit namelijk al op dag 100.....
    Maar als je denkt dat de dokter je gerust kan stellen, dan moet je gewoon bellen!! Misschien hoef je je daarna niet meer zo druk te maken!

Deel Deze Pagina