Hoi meiden, Wellicht is het een vreemde vraag. Maar ik zit met iets, en misschien hebben jullie ervaring of antwoord. Ik heb afgelopen 18 april een miskraam gehad. Ik zou zo 7 weken zijn. Maar begon bloedverlies te krijgen en kreeg een echo. Maar op de echo konden ze niks zien. Ze dachten dat ik minder ver was. Mijn baarmoederslijmvlies was erg dik, en de hcg was hoog. Ik vloeide een dag en dan weer een dag niet. Naar een paar dagen weer een echo, baarmoeder stoote het niet af . Ze zagen wel in het baarmoedervlies dat er een innestelling was geweest. Naar de echo heb ik weer gevloeid. Alles bleek op de echo er op weer schoon te zijn Ze zagen nog steeds wel een beklede baarmoederwand, en dachten dat mijn menstruatie er weer aan zat te komen. Dit duurde toen nog 5 weken lang! Naar 5 week kreeg ik mijn nod. Hij was heftiger dan normaal. Naar weer 5 week weer 1tje. Ik ben toen gelijk met de pil begonnen. Toen kreeg ik mijn stopweek. Naar 3 dagen kwam mijn menstruatie op gang. 2 dagen iets gevloeid, op de 3e dag in de middag verloor ik een stolsel. Deze was niet heel groot. Maar het leek precies op een vruchtje van 7 week!! Ik ben toen gelijk gestopt met vloeien. Ik heb toen een test gedaan, negatief. Mijn vraag is als volgt; Kan het zijn dat het vruchtje er nu pas uit kwam? Dat het zeg maar al die tijd heeft vast gezeten? Vreemd ik weet het. Mijn vraag is dan ook, kan het vruchtje
Maar ik wist anders niet dat ik weer zwanger was. En zit er erg mee! En kan niks vinden op internet. Hopelijk kunnen jullie mij een antwoord geven. Ik hoop dat jullie mij niet voor gek verklaren Alvast bedankt. Groetjes Simone
Ik denk niet dat je het vruchtje bent verloren. Maar gek ben je ook niet als ik het goed begrijp ben je het stolsel verloren tijdens de eerste menstruatie na je miskraam. De kans is dan dat je nog verdikt baarmoederslijm verliest wat ook grote stolsels geeft. Ik heb dit ook gehad bij mijn laatste miskraam. De menstruatie kwam pas na 54 dagen en was toen heftig met redelijk wat stolsels. Deze menstruatie maakt als het ware je baarmoeder schoon. De cyclus erop was ik direct weer zwanger.
Stolsels zijn over het algemeen propjes baarmoederslijmvlies die tijdens je menstruatie naar buiten komen. Hoe dikker je baarmoederslijmvlies, hoe meer stolsels je tijdens de menstruatie verliest. Een vruchtje zou nooit drie maanden in je lichaam volledig blijven en als één geheel naar buiten komen. Zodra het niet meer groeit, wordt het afgebroken door je lichaam. Als het niet naar buiten komt, wordt het in ieder geval deels afgebroken. Er zal niet pas na drie maanden een mooi rond en heel vruchtje afgestoten worden. Vlak nadat het fout is gegaan, zou dat wel kunnen. Maar niet na zo'n lange poos nog. Sterkte!
Dankje wel meiden. Ik heb met mijn miskraam geloof ik het vruchtje opgevangen. Maar 100 weet ik het niet. Maar nu 3 maand later weer een raar zakje gevonden... Wat er in zat was wit en de buitenkan rood doorzichtig. Er hing ook nog een stukje an de onderkant die met een geel doorzichtig sliertje vastzat. Ik heb er foto van gemaakt... maar omdat ik dus niet wist dat ik "zwanger" was/ben geweest. Dus daarom vroeg ik het mij af