5 juli ben ik tot mijn groot verdriet gecuretteerd met 8+3, MA. Dit was mijn tweede miskraam, en omdat het de vorige keer vervelend verlopen (prive ivm herkenbaarheid)is wil ik graag bijhouden hoe mijn hcg daalt. Ik kan mijn testjes (1xin de 4 dagen) wel wit kijken, maar er blijft een streepje zichtbaar. Zucht. Ik wil zo graag vooruitkijken. Hoe lang duurde het bij jullie eer jullie een witte test hadden?
Hoi zouzograag, Veel sterkte met de verwerking van je miskraam. Neem vooral je tijd om alles te verwerken. Op het moment van mijn curretage was ik bijna 11 weken zwanger. Het hartje was echter al gestopt op 8 weken. 1 week na de curretage had ik nog een duidelijke streep. 2 weken erna was die nog licht en twee en een halve week erna was er geen streepje meer te zien. 23 dagen na mijn curretage had ik terug een eisprong. Zie mijn foto voor de testjes. Van de witte test heb ik geen foto. veel sterkte!
Dank je wel daphne! Mijn testje ziet nu zo uit als jouw tweede testje..... Mss moet ik gewoon nog even een week wachten. Wat fijn, een nieuwe eisprong! Ik hoop op goed nieuws voor jou!!!
Ik ben 21 juni gecuretteerd, ik was toen 9wkn. 22 juli had ik pas weer een witte test. Zie foto voor mijn rijtje met testen 17-5: 1e positieve test 3-6: duidelijk 2 streepjes, een knaller bij 6 wkn 1-7: nog steeds HCG aanwezig na curettage 22-7: 1e witte test
Sterkte!! Ik had pas een maand later geen hcg meer. Duurde dus erg lang! Ik werd dan ook pas na 47 dagen ongesteld..