kan je 9 dagen voor NOD al erg misselijk zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door myrrrthe, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myrrrthe

myrrrthe Nieuw lid

10 feb 2007
    3
    0
    0
    Hoi allemaal,
    volgende week donderdag of vrijdag is mijn NOD. Dinsdagmiddag begon ik me langzaam onwel te voelen, en tussen 19 en 20 uur heb ik drie keer moeten braken, en ik voelde me erg slecht - niet alleen misselijk maar ook rillen en doodmoe. IK was er van overtuigd dat ik buikgriep te pakken had. De volgende dag (woensdag) was ik echter niet meer ziek, alleen nog wat slapjes en licht misselijk een paar uur. Dus het kon geen buikgriep zijn. Gisteren (donderdag) was ik helemaal 'normaal'. Ik dacht daarom dat ik misschien iets verkeerd gegeten had en dat ik daarom zo ziek was geworden. Maar vandaag ben ik opnieuw licht misselijk - heel de dag door met vlagen. Nu bedenk ik plots dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn (wat ik erg graag zou willen). Bij mijn eerste zwangerschap was ik helemaal niet misselijk, vandaar dat ik bij misselijkheid niet direct aan zwanger zijn denk.

Omdat het te vroeg is om te testen, wil ik aan jullie vragen: kan je 9 dagen voor je NOD al zo misselijk zijn van een zwangerschap?

bedankt! Myrthe :D

2. Niet meer actief

Hoi Myrrrthe, dat kan volgens mij zeker. Ik was ook al vrij snel na de eisprong met vlagen erg misselijk. Omdat ik me niet kon voorstellen dat ik die betreffende ronde wel eens zwanger zou kunnen zijn geraakt, hield ik het maar op een vage griep. Ik bleek toch echt zwanger te zijn...... :D
    Helaas is de misselijkheid alleen maar toegenomen in de afgelopen weken :(
    Ik hoop voor jou dat de misselijkheid inderdaad duidt op een zwangerschap en dat die dan ook snel weer mag afnemen, zodat je lekker kunt genieten van het zwanger zijn :D

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop het. Ben ook al enkele dagen met vlagen misselijk.

4. myrrrthe

myrrrthe Nieuw lid

10 feb 2007
    3
    0
    0
    Bedankt Indigo. Wat ik me net ook nog bedacht, is dat ik ook niet met zekerheid weet wanneer mijn NOD is. Normaal zou die komende donderdag moeten zijn, maar als die komende dinsdag is, dan ben ik precies 1 week voor de NOD zo misselijk geworden, en daarvan lees je wel vaker dat dat voorkomt.

Spannend! :D

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Nou,ik kon het wel gevraagd hebben!Ik heb eigenlijk ook al een paar dagen last van misselijkheid,met vlagen!En kan de hele dag door eten..Maar ik d8 ook dat het te vroeg zou zijn voor zwangerschapssymptomen!Pfff,nog ff geduld!Mijn NOD is ook donderdag!

Deel Deze Pagina