Heb reeds 4 mk gehad en ben nu weer bang. Bovenste test is van nod onderste 2d na nod.. Niet veel donkerder he?
De onderste is echt wel donkerder hoor! Begrijp dat je onzeker bent... Mag je evt een vroege echo (6 WK) ivm je miskramen? Maarte... Gefeliciteerd! Zijn gewoon heel mooie testen! (Ik zie weinig kruitvat knallers de laatste tijd)
Bedankt voor je reactie! Ja mag op 6 weken gaan, maar dat duurt in dit geval nog heel lang! Net 4 weken 2 dagen..
Vind de onderste wel donkerder hoor, kan me voorstellen dat je wat onzeker bent. Maar er zit echt verschil in.
Had ik gisteren ook. Ben nu 4 weken en 6 dagen maar woensdag stond op de cb nog 2-3 en vandaag al 2 keer ( waarvan 1 keer met middagurine) 3+. Ik maakte me ook zorgen hoor.
vind het ook een hele mooie streep hoor ! zal de mijne hier even neerzetten toen was ik 5 weken 4 dagen en die is duidelijk minder donker maar nu toch al weer bijna 12 weken zwanger
Ik snap je zorgen door je voorgeschiedenis, maar hij is écht wel donkerder hoor! Ik zal duimen dat je kindje dit keer 8 maanden bij je blijft!!