Houdt mijn lichaam me voor de gek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leanthe, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leanthe

Leanthe Lid

30 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik zit langzaam gek te worden thuis. Ik test negatief, wordt niet ongesteld, maar ik voel van alles.
    Allemaal weer andere kwaaltjes dan de andere keren toen ik ongesteld werd.
    Ik ben nu denk ik 2 dagen na NOD. Kan ik toch zwanger zijn ondanks de negatieve testen. Een ovulatietest geeft wel een heel licht streepje.
    Wie heeft hier ervaring mee?

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Je kan een late innestelling gehad hebben. Ovu testen reageren niet op hcg.
    Spannend hoor, probeer om de twee dagen testen.
    Wat zijn je voorgaande cyclussen?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een ovulatietest met een heel licht streepje zegt helemaal niks. Elke vrouw heeft de gehele cyclus wat LH in haar lichaam waar een ovulatietest op reageert.
    Bovendien is een ovulatietest pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn.

Ben je al lang gestopt met de pil?

Hoe lang duurden je vorige cyclussen?

Er is nog een kleine kans dat je wel zwanger bent. Dan zou je een late eispring moeten hebben gehad.

Symptomen zeggen ook niet zoveel. Er zijn veel vrouwen die dachten zwangerschapssymptomen te hebben, maar uiteindelijk gewoon ongesteld werden.

Over een paar dagen nogmaals even testen.

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
    Als je net gestopt bent met de pil kun je ook nog onregelmatige cyclussen hebben. ;)

5. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Misschien heb je je ei later gehad. Is je cyclus regelmatig? Al lang gestopt met de pil?

Deel Deze Pagina