Ik ben volgens de zwangerschapstest van clear bleu ben ik 5 weken zwanger. Ik mag 5 juli naar de verloskundige en 8 juli een echo laten maken omdat mijn verloskundige denkt dat ik 9 weken ver ben. Ik heb de laatste dagen erg last van zeurderige steken in mijn buik. Ik wordt hier zo onzeker van. Herkent iemand dit? Groetjes
Had ik ook wel last van. Vooral links onderin. Van anderen hoor ik weer dat ze het rechts onderin hadden.
Ik heb het ook, bij mij verspringt het, de ene keer links de andere keer rechts. Heb begrepen van de boeken dat dit aan het veranderingen van de banden bij de baarmoeder ligt. Dit gebeurd in de eerste weken om de baarmoeder klaar te leggen voor de kleine. Deze steken zouden dan idd ver naar ondere zitten tegen de lies aan.
Hier heb ik ook last van Alleen als het eenmaal begint Sta ik jammer genoeg krom van de pijn Ik heb dit vooral als ik me inspan tijdens het werk Of andere dingen zodra ik dan ffies ga zitten of liggen gaat het Weer weg
Hoi talletjes. ik heb daar ook last van...vooral links. word er zelf een beetje onzeker van. Ik probeer gewoon maar positief te blijven. Ik heb 7 juli mijn eerste echo...erg spannend allemaal he?!
Ik heb er ook last van... Soms steken, soms kramp achtig gevoel. Heel irritant, maar blijkbaar hoort dat erbij.
yupzz is hier ook aanwezig! en vorige zwangerschap ook! geen zorgen over maken zijn je darmen die verschuiven en je baarmoeder die zich klaarlegt en je banden die weker worden en oprekken
Ik heb het ook. Maar na een dikke week wordt het nu minder, vandaag heb ik niks meer gevoeld (ben wel misselijk...)