Hallo allemaal, Ik heb een vraagje: als je zwanger bent is je afscheiding dan doorzichtig of juist wit van kleur? ik weet niet meer wanneer het nou waarin veranderd... Dank je wel alvast! Liefs Karin
en als je niet zwanger bent en na je vruchtbare periode, is het dan ook weer doorzichtig? Het is bij mij nu wit en moet a.s dinsdag ongesteld worden...
Bij mij merkte ik gelijk aan het begin van mijn zwangerschap al dat ik meer witte afscheiding kreeg, maar weet eigenlijk niet of dit van te voren ook al was, ik geloof van wel, grote kans dus dat dit goed nieuws is voor je, maar om het zeker te weten, moet je helaas toch nog ff geduld hebben, succes!
Ik denk dat het bij iederen anders is want ik heb niet echt veel afscheiding sinds ik zwanger ben en als ik wat heb dan is het verschillend, de ene keer wit en de andere keer iets doorzichtig.
Normaal heb ik we de hele cyclus door afscheiding en rondom mijn vruchtbare dagen dat wat meer als normaal. Nu merkte mijn man gisteren ineens op dat ik nogal droog was tijdens de seks?
Daar had ik gister ook last van... Beetje droog rijdens de sex.. was wel opgewonden, maar werd niet echt nat.. Iemand een idee hoe dat kan?
Sinds ik met de pil gestopt ben (oktober 2006) heb ik hier nooit problemen mee gehad, vandaar dat ik het nu zo vreemd vind.
Nee als je niet zwanger bent, en je vruchtbare periode is geweest, is het niet doorzichtig. Doorzichtig is echt alleen rond de vruchtbare periode.
Nu pas krijg ik meer afscheiding, tot nu toe was het niet echt veel, maar sinds 3 dagen veel dikke afscheiding. Gr, Kaat
sinds gisteren heb ik ook veel last van afscheiding, een beetje geelachtig. Ik moet a.s. maandag ongesteld worden dus mijn ei lijkt me wat erg laat. Weet iemand wat dit dan kan zijn?
Ik denk niet dat het je ei nog is hoor, er zijn ook vrouwen die vlak voor hun ongi wat meer afscheiding hebben, wat wittig, geelig kan dat best gewoon zijn