Oh ik lag het verkeerd zie ik Ik dacht dat het voor een innesteling niet mogelijk was deze klachten, maar ze bedoeld dat het vóór een innesteling niet mogelijk is om symptomen te hebben denk ik he? Goedemorgen ukkie
Datum innesteling berekenen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Dit geeft mij hoop laatste mentruatie 14 juli en mogelijke innestelingsdatum 2 aug. Laat ik nou zaterdag een sliertje bloed hebben verloren en daarna enorme pijn onderin hebben gehad. TS ik weet niet of jij ook een normale cyslus hebt van 28 dagen maar zoja dan kun je ook eens in de tabel kijken Hoeft natuurlijk niet altijd te kloppen maar bij mij verklaard het wel het bloed en de pijn.
Ik had op vrijdag een sliertje rood en zaterdag hele dag pijn gehad daaronder.. Hoeft natuurlijk niets te zeggen maar komt wel overeen met een hele dag..We zullen zien, kan toch pas achteraf oordelen of het daadwerkelijk de innesteling is geweest helaas.
hallo ik heb een vraagje, ik heb gister heel licht bloedverlies gehad en vandaag in de middag bruin nu is dat over ik weet het niet zeker maar ik neem aan at het geen menstruatie was want dat is noit zo kort in licht bij mij en ik moet het pas over anderhalve week krijgen ik den alleen ook niet dat het een innesteling is geweest want ik heb geen symptome alleen af en toe heeel licht misselijk en wat steekjes in mijn borsten maar dat lijkt mij geen aanduiding tot een zwangerschap wat denken jullie ?? mvg